3

بابت توهین به پیر دیر فوتبال اصفهان متأسفم

  • کد خبر : 53976
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴

سرمربی ذوب‌آهن پس از برتری تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: بابت توهین به پیر دیر فوتبال اصفهان متأسفم.

خبرگزاری فارس: کاظمی: از فحاشی نسبت به یاوری متأسفم/ نسبت به داوری معترضم

فرهاد کاظمی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم اما شرایط جوی اجازه نداد کار خود را به خوبی انجام دهیم.

وی به بارش شدید باران که باعث مختل شدن کار هر دو تیم شده بود اشاره کرد و گفت: ما بازیکنان جدیدی را در اختیار گرفته بودیم که زیاد با هم هماهنگ نبودیم اما همین بازیکنان باعث شدند در این بازی دستمان پر باشد و به نتیجه لازم برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به داور مسابقه گفت: برای اولین ‌بار از داوری شکایت می‌کنم چون به غیر از صحنه خطای پنالتی روی صادقیان بازیکنان فجر خطاهای زیادی روی بازیکنان ما انجام می‌دادند که در چند مورد هم باید اخراج می‌شدند اما داور به خوبی آن صحنه‌ها را قضاوت نکرد. چند نفر از بازیکنانم به خاطر خشونت‌ها آسیب دیدند.

کاظمی به اشاره به فحاشی علیه یاوری گفت: به خاطر ۷، ۸ تماشاگری که به پیر دیر فوتبال اصفهان توهین کردند متأسفم، چنین رفتارهایی در مکتب ذوب‌آهن جای ندارد.

وی در مورد شائبه خط دادن به تماشاگرانی که علیه یاوری فحاشی می‌کردند، گفت: من فقط با مستطیل سبز کار دارم و با حواشی کاری ندارم و با تمام احترام برای یاوری بعید می‌دانم کسی به تماشاگران خط داده باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شرایط بازی گفت: فجر در نیمه اول خیلی خوب کار کرد و با وجود اینکه موقعیت چندانی نداشت، بازی را اداره کرد اما در نیمه دوم ما خیلی خوب بازی کردیم و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم.

وی ادامه داد: تفاوت ما با فجر در این بود که ما بازیکنان جدید زیادی داشتیم که با هم هماهنگ نبودند اما آنها فقط به تازگی حسین کاظمی را در اختیار گرفته بودند و تیم هماهنگی داشتند.

کاظمی راجع به بازیکنان جدید تیم خود گفت: از بازی آینده آنها را به خدمت خواهیم گرفت و امیدواریم بتوانند به ما کمک کنند. من با توجه به ظرفیت مالی باشگاه از مدیریت باشگاه به خاطر تسهیلاتی که در اختیار ما قرار داد تشکر می‌کنم و از یارگیری خود راضی هستم.

سرمربی ذوب‌آهن راجع به استخدام کمک مربی در تیم خود نیز گفت: اکنون احساس نیازی روی نیمکت نمی‌کنم اما اگر به چنین چیزی نیاز پیدا کنم فارغ از اینکه وی اصفهانی یا غیر اصفهانی است آن را استخدام می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ۲۷ روز است که از اصفهان خارج نشده است، گفت:‌ تمام فکرم را روی نتیجه‌گیری تیم متمرکز کرده‌ام و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در آینده کسب کنیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]