3

رکوردی تاریخی در حوزه ساخت و سازهای مسکن در استان تهران

  • کد خبر : 53989
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۱

استاندار تهران گفت: ۸۶۰۰ واحد مسکن مهر از ابتدای بهمن تا پایان اسفند در پاکدشت، ورامین، شهریار، پردیس، پرند، اندیشه، فیروزکوه، دماوند، رباط کریم، اسلامشهر و ورامین واگذار می‌شود.

تمدن در پایان جلسه مسکن استانداری تهران اظهار کرد: دولت دهم در تهران ۴۸۷۳ میلیارد تومان برای ساخت و سازهای مسکن مهر اختصاص داده است که باید گفت با اختصاص این مبلغ، رکوردی تاریخی در حوزه ساخت و سازهای مسکن در استان تهران رقم خورده است.

وی در ادامه با اعلام آغاز ساخت‌وسازهای مسکن‌های ویژه در پنج نقطه استان تهران، عنوان کرد: در حال حاضر ایجاد ۳۳۰۰ واحد مسکونی در تهرانسر رشدی ۱۵ درصدی داشته است و امیدواریم با ساخت این مسکن‌های ویژه، حباب مسکن و اجاره‌بها در تهران متوقف شده و تقاضا و عرضه تنظیم شود.

استاندار تهران ادامه داد: چهار سایت دیگر ایجاد مسکن ویژه بزودی اعلام می‌شود و در حال حاضر در مرحله‌ی مطالعات و تملک زمین قرار دارد.

تمدن تاکید کرد: تخمین می‌زنیم که اتمام پروژه‌های مسکن ویژه در کلانشهر تهران در سال ۹۲ و ۹۳ اتفاق بیافتد.

وی اظهار کرد: انشعابات آب، گاز، برق، تلفن ودیگر امکانات و محوطه‌سازی‌ های مسکن مهر به انجام رسیده است و باید بگویم که خانه‌هایی با تمام امکانات را به متقاضیان تحویل می‌دهیم و بدین ترتیب بزرگ‌ترین رکورد تاریخی واگذاری مسکن رقم می‌خورد.

به گفته استاندار تهران این ۸۶۰۰ واحد مسکونی مربوط به پروژه‌های مسکن مهر، تسهیلات بافت فرسوده و زودبازده مسکن است اما اغلب این ساخت و سازها به مسکن مهر اختصاص دارد.

تمدن خاطرنشان کرد: در هر هفته از بازده زمانی واگذاری مسکن‌ها ۱۱ هزار واحد مسکونی به مردم تهران واگذار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]