3

حق تیغ نورد محرومیت دو جلسه‌ای نبود

  • کد خبر : 55968
  • ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت، تنها به برد برابر نفت تهران فکر می‌کند.

اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم هرمزگان و نفت تهران گفت: نفت یکی از تیم‌های جوان و باانگیزه و از مربی بادانشی برخوردار است و برای مصاف با این تیم با تدابیر لازم وارد میدان می‌شویم.

وی با بیان اینکه در دیدار برابر نفت تهران چهار بازیکن خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد، اظهار کرد: محمود تیغ نورد، بهنام داداش وند، وحید عسگری و رسول پیرزاده به علت محرومیت در دیدار برابر نفت حضور ندارند اما سایر بازیکنان به طور حتم جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد.

میثاقیان در خصوص محرومیت تیغ نورد، تصریح کرد: این بازیکن حوان و با اخلاق بارها قسم خورده است که در دیدار برابر استقلال هیچ حرف زشت و رکیکی نزده و داور بی جهت او را اخراج کرده اما کمیته انضباطی این بازیکن را محروم می کند که به نظرم این اقدام نباید انجام می شد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به اینکه در دیدار برابر نفت تهران تنها به کسب سه امتیاز فکر می کند، خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم از بازیکنان جوان و باشرفی تشکیل شده که تا پای جان برای پیروزی می جنگند و در بازی فردا خواهید دید که پیروزی برابر داماش را تکرار خواهند کرد.

وی همچنین با تمجید از عملکرد میداودی در دو بازی اخیر تیم آلومینیوم، اضافه کرد: بازیکنانی نظیر میداودی با این قدرت فنی بالا انگشت شمارند و جای بسی خوشحالی است که میداودی در تیم آلومینیوم وجود دارد.

میثاقیان در پایان گفت: از تمامی هواداران می خواهم با حضورشان در ورزشگاه، باعث کسب سه امتیاز این دیدار و صعود تیم آلومینیوم به رده های بالای جدول شوند، زیرا تک تک امتیازهایی که کسب می کنیم برای خوشحالی مردم است. پس از سوت پایان دیدار با داماش برای خوشحالی مردم هرمزگان از ته دل شاد بودم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر