2

قتل شوهر به کمک دو مرد اجاره ای

  • کد خبر : 56979
  • ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶

با گذشت نزدیک به دو سال از این ماجرا افسران آگاهی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد همسر متوفی از مدتی قبل با مرد غریبه ای در ارتباط است. این موضوع می توانست انگیزه ای برای همسرکشی باشد.

 

زنی که بعد از ۸سال خیانت به شوهرش با کمک دو قاتل اجاره ای شوهرش را به قتل رسانده بود، در جلسه محاکمه جزئیات این جنایت شوم را شرح داد. اولین برگ از این پرونده جنایی ۱۴تیر ۸۹ با کشف جسد مردی به نام «م» در اطراف بولوار پروین در تهرانپارس گشوده شد.

مرد نگون بخت به دلیل خفگی جان باخته بود و شواهد نشان می داد قربانی یک جنایت شده است. در چنین شرایطی پرونده روی میز بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران قرار گرفت اما تجسس های کارآگاهان برای رازگشایی از این جنایت به جایی نرسید.

با گذشت نزدیک به دو سال از این ماجرا افسران آگاهی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد همسر متوفی از مدتی قبل با مرد غریبه ای در ارتباط است. این موضوع می توانست انگیزه ای برای همسرکشی باشد.

بنابراین همسر مقتول به نام «ر» همراه با مردی به نام «ف» بازداشت شد. این زن وقتی فهمید پلیس از خیانت او و رابطه پنهانی اش با «ف» آگاه شده است در اعترافات هولناکی طراحی نقشه قتل شوهرش را پذیرفت و گفت دو مرد به نام های «ا» و «ح» را برای این کار اجیر کرده است.

به این ترتیب دو متهم دیگر نیز دستگیر شدند و ضمن اعتراف به کشتن «م» صحنه جنایت را بازسازی کردند.

در چنین شرایطی پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و صبح دیروز ۴متهم پای میز محاکمه نشستند. در این جلسه که به ریاست قاضی نورا… عزیزمحمدی برگزار شد، ابتدا خانم کاکلی به نمایندگی از دادستان تهران به قرائت کیفرخواست پرداخت و اتهام «ا» و «ح» را مباشرت در قتل عمدی و اتهام «ر» و «ف» را معاونت در قتل و رابطه نامشروع اعلام کرد. سپس پدر، مادر و دختر مقتول نیز به عنوان اولیای دم خواستار قصاص قاتلان شدند.

درادامه «ا» به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه ایستاد و گفت: مدتی قبل «ح» به من پیشنهاد داد تا با کمک یکدیگر یک نفر را بکشیم. او گفت پول خوبی از این کار گیرمان می آید و من هم چون وضع مالی خوبی نداشتم بعد از چند ماه کلنجار رفتن با خودم قبول کردم. «ر» به من و «ح» وعده پول و طلا و یک خودروی پرشیا داده بود. یک روز او تماس گرفت و گفت شوهرش برای آبیاری باغچه برادرش به خانه او رفته است. او گفت موقعیت خوبی است تا او را بکشیم. ما هم به آدرسی که گفته بود رفتیم اما در دقیقه آخر منصرف شدیم. مدتی بعد «ر» گفت: در خانه را باز می گذارم و شما به بهانه دزدی وارد خانه مان شوید و شوهرم را بکشید. ما هم قبول کردیم. آن شب حتی وارد ساختمان شدیم اما در راهرو باز هم من منصرف شدم. مرتبه سوم «ر» گفت: شوهرم را به عنوان مسافر سوار خودرو کنید و جانش را بگیرید.

روز حادثه در حالی که در نزدیکی خانه آن ها بودیم «ر» مشخصات شوهرش را به ما اعلام کرد و ما هم او را سوار کردیم. «ح» راننده بود و من هم روی صندلی عقب نشسته بودم. چند دقیقه بعد در حالی که در نزدیکی بولوار پروین بودیم ناگهان طنابی را که از قبل آماده کرده بودم دور گردن «م» انداختم. او قوی هیکل بود و مقاومت کرد اما در ادامه «ح» هم یک سر طناب را گرفت. با کمک هم آن قدر طناب را کشیدیم که «م» خفه شد. بعد از آن جنازه را رها کردیم و وسایلش را نزد «ر» بردیم تا مطمئن شود که شوهرش را کشته ایم. او به ما دو چک پول ۵۰هزار تومانی داد و سهم هر کدام از ما برای آدم کشی ۵۰هزار تومان شد.

در ادامه «ح» نیز اتهامش را پذیرفت و اظهارات متهم ردیف اول را تکرار کرد.

سپس «ر» در جایگاه ایستاد و گفت: یکی دو سال بعد از ازدواج با شوهرم فهمیدم او مرد دلخواهم نیست. در این میان یک روز که برای خریدن سیم کارت به مغازه «ف» رفته بودم با او آشنا شدم. مدتی گذشت و رابطه ام با او نزدیک تر شد و وقتی برایش درد دل کردم و از مشکلات زندگی ام گفتم او گفت بهتر است شوهرم را از سر راه بردارم. به این ترتیب او «ح» را به من معرفی کرد و در ادامه نقشه قتل شوهرم را طراحی و اجرا کردیم. به گزارش خراسان، متهم ردیف چهارم «ف» بود. او با رد اتهامش گفت: حرف های «ر» را قبول ندارم. او روزانه بیشتر از ۱۰۰ مرتبه با من تماس می گرفت. من از دستش آسایش نداشتم و مدام تهدیدم می کرد. من مجبور شدم که با «ر» رابطه داشته باشم.

در پایان این جلسه رئیس دادگاه ختم دادرسی را اعلام کرد و همراه هیئت قضات وارد شور شد

منبع انعکاس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر