1

اخراج ۱۶۰۰ کارمند شعب داخلی و خارجی یک بانک بزرگ

  • کد خبر : 57073
  • ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۵

این مؤسسه مالی در نظر دارد تا ۶ درصد از کارمندان اداره حفاظت خود را در شعبه نیویورک خود با شروع هفته آتی اخراج کند و در این طرح روی تجار این شرکت، فروشندگان، بانکداران و کارمندان بخش پشتیبانی متمرکز شده است.

ششمین بانک بزرگ آمریکایی از اخراج ۱۶۰۰ کارمند شعب داخلی و خارجی خود خبر داد.

خبرگزاری فارس: بانک «مورگان استنلی» آمریکا ۱۶۰۰ کارمند خود را اخراج می‌کند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «بلومبرگ»، بانک سرمایه گذاری «مورگان استنلی» آمریکا به عنوان ششمین بانک بزرگ این کشور در نظر دارد تا در تازه ترین نشانه انقباض مالی وال استریت، در طول هفته های آتی هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی خود را حذف کند و بیشتر نیز کارمندان ارشد که بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند را هدف گرفته است.

در این خبر آمده است که حدود نیمی از کارمندانی که در فهرست اخراج مورگان استنلی قرار گرفته اند از کارمندان آمریکایی هستند و نصف دیگر این اخراج ها نیز در شعبه های خارجی این بانک صورت خواهد گرفت.

این بانک آمریکایی در طول ۹ ماهه اول سال گذشته میلادی حدود ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج کرد و در دسامبر ۲۰۱۱ نیز خبر کاهش هزار و ۶۰۰ شغل را داده بود.

خبر حذف این تعداد فرصت شغلی از این بانک آمریکایی در شرایطی گزارش می شود که مورگان استنلی و سایر بانک های آمریکایی در تجارت ها و سرمایه گذاری هایشان به سود کمی دست پیدا کرده اند.

یکی از مقامات آگاه در این باره اعلام کرده است که این بانک طرحی را دارد که بر اساس آن در نظر دارد تا سال آتی میلادی ۱٫۴ میلیارد دلار از بودجه سالانه خود را کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57073

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر