3

باراک: اشکنازی دروغگو و جنایتکار است

  • کد خبر : 57111
  • ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن حمله شدید علیه گابی اشکنازی رئیس سابق ستاد مشترک ارتش این رژیم، وی را دروغگو و جنایتکار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه معاریو، ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بخشی از شهادت خود در مقابل ناظر دولت اسرائیل در پرونده “بوعاز هرباز” و روابط خصمانه میان وی و اشکنازی، خاطر نشان کرده بود که وی جنایتکار و دروغگوست و حتی می‌تواند به ناظر دولت اسرائیل، پلیس، دادستانی کل، ستاد مشترک ارتش و وزیر مافوق خود نیز دروغ بگوید.

روزنامه معاریو اعلام کرده است که این بخش از شهادت باراک از صورتجلسه مربوطه حذف شده است، چرا که نشانگر اوج اختلاف و خصومت میان آنها بود.

باراک همچنین خاطر نشان کرده بود که اشکنازی از اصول حرفه‌ای فاصله گرفته است و تمامی ارزش‌ها و هنجارهای ارتش را زیر پا گذاشته است و علاوه بر این، رفتار بدی با فرماندهان ارتش داشته و در کل از منصب خود سوء استفاده کرده است که همه این‌ها باعث شده است پرونده سیاهی برای وی تشکیل شود.

باراک در این جلسه خطاب به ناظر دولت اسرائیل گفته بود که اگر اشکنازی را در مقابل دستگاه دروغ سنج قرار دهی، دستگاه به خاطر دروغ پردازی‌های زیاد وی به لرزه افتاده و منفجر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر