2

مصالح نظام را خرج اهداف شخصی نکنیم

  • کد خبر : 57237
  • ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲

در حکومت اسلامی ایران، اگر کسی خود را پیرو ولایت فقیه می‌داند، نمی‌تواند غیر از رهمنون‌های رهبر معظم انقلاب، عمل کند و نباید مصالح نظام را خرج اهداف شخصی نمود.

کامران باقری لنکرانی با بیان این که نباید مصالح نظام را خرج اهداف شخصی نمود، بیان کرد: شاهد سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، گرمای تنور انتخابات و به پیش رفتن کارها بعد از انتخابات هستیم. مبنای کاندیدای ریاست جمهوری آینده، جذب رأی حداکثری مردم نیست، بلکه معرفی شخصی است تا در هر شرایطی بر آرمان های انقلاب اهتمام داشته باشد و با غرور بی جا آرمان های خود را تغییر ندهد.
سخنگوی جبهه پایداری گفت: در حکومت اسلامی ایران، اگر کسی خود را پیرو ولایت فقیه می‌داند، نمی‌تواند غیر از رهمنون‌های رهبر معظم انقلاب، عمل کند و نباید مصالح نظام را خرج اهداف شخصی نمود.

به گزارش مهر، دکتر کامران باقری لنکرانی، در مراسم نشست «ضرورت ولایتمداری و مسئولیت در نظام اسلامی» که شامگاه چهارشنبه در مدرسه علمیه رضویه قم برگزار شد، با اشاره به ریشه های اختلافات مسلمین، اظهار کرد: جنگ جمل، نخستین جنگ بارز بین مسلمانان به شمار می رود که در آن هزاران مسلمان کشته شدند.

وی با اشاره بر لزوم پایان دادن به اختلافات و جنگ های داخلی بین مسلمانان گفت: ریشه آن را می توان تنها در عمل نکردن به وصیت ثقلین نبی مکرم اسلام(ص) دانست.

وزیر بهداشت دولت نهم با اشاره به ضرورت اصل ولایت فقیه در حکومت اسلامی، بیان کرد: ولایت فقیه نعمتی برای مردم ایران است که زیر سایه تبعیت از این رکن حکومت اسلامی، بسیاری از مشکلات مانند اختلافات داخلی به خاموشی می گراید.

وی با بیان این که کسانی که دم از ولایت فقیه بزنند، ولی در عمل رویه خود را در پیش گیرند، به بیراهه خواهند رفت، عنوان نمود: در حکومت اسلامی ایران، اگر کسی خود را پیرو ولایت فقیه می داند، نمیتواند غیر از رهمنون های رهبر معظم انقلاب عمل کند.

باقری لنکرانی با اشاره به بیانات ۱۹دی امسال مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، ادامه داد: کم رونق کردن این انتخابات و ادعاهای واهی نبود انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی ایران یکی از دسیسه های دشمنان این انقلاب  به شمار می رود.

وی با بیان این که نباید مصالح نظام را خرج اهداف شخصی نمود، بیان کرد: شاهد سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، گرمای تنور انتخابات و به پیش رفتن کارها بعد از انتخابات هستیم.

سخنگوی جبهه پایداری با طرح این سئوال که آیا برخی از حاشیه ها ارزش از بین بردن متن نظام را دارد، اضافه نمود: در مردم سالاری غربی، شخصیت ها از کانال احزاب انتخاب می شوند که در نتیجه حضور مردم تصنعی است.

وی با اظهار این که برخی در درصدد القاء این مطلب هستند که کشور باید به وسیله احزاب اداره شود تا شاهد حضور مستقیم مردم و برخی از نابه هنجاریها مانند انتخابات۸۸ نباشیم، عنوان کرد: این همان دسیسه ای است که در زمان امام راحل نیز روی داد و ایشان با جدیت در مقابل آن موضع گرفتند.

وزیر بهداشت دولت نهم با ابراز این که سیاستمدار ولایتمدار در هر حالی مصالح و آرمان های نظام را در نظر خویش دارد، تأکید کرد: برخی چهره ها درصدد شیوع برخی از شعارها مانند دولت توسعه، مکتب ایرانی، و… در جامعه هستند تا انتخابات آتی را تحت تأثیر قرار دهند.

وی با بیان این که تخریب چهره ها همیشه مذموم است، ادامه داد: در حالی که در فضای تبلیغات انتخاباتی نیز داخل نشده ایم، برخی از افراد شروع به تخریب چهره های رقیب نموده اند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، دکتر لنکرانی عنوان کرد: مبنای کاندیدای ریاست جمهوری آینده، جذب رأی حداکثری مردم نیست، بلکه معرفی شخصی است تا در هر شرایطی بر آرمان های انقلاب اهتمام داشته باشد و با غرور بی جا آرمان های خود را تغییر ندهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر