4

نیروهای بحرینی به سوگواران پیامبر اسلام حمله کردند

  • کد خبر : 57571
  • ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵

افق نیوز:نیروهای بحرینی به عزادارانی که در مراسم سالگرد رحلت حضرت محمد (ص) پیامبر عظیم الشان اسلام شرکت کرده بودند، حمله کرده‎اند.

 

نیروهای امنیتی بحرین روز جمعه با حمله به جمعیتی که در شهر سنابیس در مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول اکرم شرکت کرده بودند، مردم عزادار را هدف تیراندازی و شلیک گاز اشک آور قرار دادند.

از زمان آغاز قیام مردمی در بحرین از اواسط فوریه ۲۰۱۱ میلادی، ده‎ها تن از مردم این کشور کشته شدند که شمار زیادی از آنان تحت شکنجه عوامل رژیم آل‎خلیفه جان باختند.

بر اساس گزارش‎های موجود، در جریان سرکوب تظاهرات مردمی در بحرین به دست عوامل رژیم آل‎خلیفه، هزاران تن نیز مجروح شده‎اند.

مقامات بحرین همچنین صدها تن از مردم این کشور را به اتهام مشارکت در تظاهرات مسالمت‎آمیز ضد رژیم منامه، از کار اخراج کرده‎اند.

بر اساس گزارشی که از جانب کمیسیون مستقل تحقیقات بحرین در نوامبر ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد، رژیم آل‎خلیفه در سرکوب تظاهرات مردم این کشور به اعمال خشونت روی آورده است.

کمیته مذکور، رژیم بحرین را به علت سرکوب تظاهرات مردمی، اعمال خشونت علیه مردم و شکنجه فعالان سیاسی، سیاست‎مداران و تظاهرکنندگان، به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

مردم معترض بحرین اعلام کرده‎اند که تا زمان دست‎یابی به خواسته‎های خود مبنی بر تشکیل یک دولت منتخب مردمی و پایان یافتن نقض حقوق بشر در بحرین، به تظاهرات خود در این کشور ادامه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57571

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]