1

مردم ایران جریمه خودکفایی و آزادی را می پردازند

  • کد خبر : 57679
  • ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۷:۱۶

«قدرت ایران در خاورمیانه همچنان رو به افزایش است. مردم ایران خشم پدر خوانده های آمریکایی را درآورده اند. آنها در تحریم ها جریمه خودکفایی ملی و آزادی را می پردازند.»

این مطلب را بن شرینر تحلیلگر آمریکایی در پایگاه پژوهشی گلوبال ریسرچ عنوان کرد. او با بیان اینکه «تحریم های آمریکا برای به زانو درآوردن مردم ایران است»، نوشت: سیاست های تحریم برای حمله سیستماتیک به ستون های اصلی مالی ایران است. آمریکا و حامیانش تجارت بین المللی ایران را هدف گرفته اند. این در واقع یک جنگ است نه آن گونه که بعضی ها می گویند راهی برای نرفتن به سوی جنگ.
تحلیلگر گلوبال ریسریچ با بیان اینکه برخلاف ادعای غرب مبنی بر هوشمند بودن تحریم ها، در واقع مردم و زندگی و سلامت آنان مورد هدف قرار گرفته، نوشت: مارک کیرک، سناتور آمریکایی که از تحریم های اخیر آمریکا حمایت می کند یک بار گفته بود «اشکالی ندارد اگر غذا را از دهان ایرانیان بی گناه بیرون بکشیم.» کیرک همه تلاشش را می کند تا راه مادلین آلبرایت را برود که چند سال پیش گفته بود «من فکر می کنم این یک انتخاب دشوار است اما ارزشش را دارد.» این مثال ها نمونه افکار نخبگان آمریکایی است که شاهدی است بر آنچه نوام چامسکی آنها را «اصول مافیایی» سیاست خارجی آمریکا می نامد.
گلوبال ریسرچ خاطرنشان کرد: گناه اصلی مردم ایران این است که شاه را که عروسک خیمه شب بازی مورد علاقه آمریکا بود، سرنگون کردند. قدرت ایران در خاورمیانه همچنان رو به افزایش است و خشم پدرخوانده مافیا [آمریکا] هم به همان نسبت بیشتر می شود. هیچ راهی مطمئن تر از تحریم اقتصادی برای پدرخوانده وجود ندارد که گریبان مردم عادی ایران را می گیرد. این تنبیهی است برای جنایت مردم ایران که همان خودکفایی ملی است. من به عنوان یک آمریکایی دوست دارم بگویم که آزادی به رایگان بدست نمی آید؛ بخصوص برای غیرآمریکایی ها.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57679

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]