1

همه تلاش کنیم فتنه بازنگردد

  • کد خبر : 57976
  • ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات آزاد تحصیل حاصل است و مسئله‌ای است که کسی در آن شکی ندارد، بلکه باید در نیت مطرح کنندگان آن شک کرد.

غلامعلی حداد عادل پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با آیت الله مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگاران به اقدامات صورت گرفته در راستای تحول در علوم انسانی و اسلامی سازی دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ گروه در این عرصه مشغول فعالیت بوده و در حال بررسی علوم هستند.

وی اضافه کرد: همچنین به عنوان یک کار موقت و کوتاه مدت سرفصل‌های موضوع علوم انسانی در اختیار شورا قرار گرفته و شورا هم این سرفصل‌ها را در اختیار گروه‌ها قرار داده است و این گروه‌ها اصلاحات لازم را در سرفصل‌ها داشته‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: افق آینده تحول در علوم انسانی روشن است ولی باید تلاش و کوشش بیشتری داشته باشیم.

وی در خصوص سخنان رهبری درباره تربیت دانشجویان گفت: باید مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تربیت شوند و این مدیران هم در دانشگاه‌ها تربیت می‌شوند‌ و مدیران آینده ما کسانی هستند که امروز در دانشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند.

حداد عادل یادآور شد: هر آرزویی که برای آینده داریم باید امروز آن را در دانشگاه‌ها دنبال کرده و برنامه‌ریزی کنیم تا از طریق تربیت مدیران این آرزو تامین شود.

وی در خصوص مطرح شدن شبهه «انتخابات آزاد» تاکید کرد: در این زمینه رهبری مطالب لازم را فرموده‌اند و ما نیز در مجلس در حمایت از فرمایش رهبری بیانیه‌ای صادر کرده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی در ایران آزادانه برگزار شده است، گفت: در برابر افرادی که می‌خواهند این مسئله را تکرار کنند باید سئوال کرد که مقصود آنها از تکرار چیست؟ قطعا این تکرار محل شک است.

وی تصریح کرد: انتخابات در ایران همیشه آزاد بوده و در اینکه مقصود افراد از این سخن چیست باید تردید کرد.

حداد عادل با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند که دیگر فتنه تکرار نشود، یادآور شد: برگزاری انتخابات آزاد تحصیل حاصل است و مسئله‌ای است که کسی در آن شکی ندارد، بلکه باید در مطرح کردن آن شک کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]