1

اخراج خانم معلم از کارش بخاطر بیماری +تصویر

  • کد خبر : 58476
  • ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۷

او یک نقطه ضعف بزرگ دارد اما مدرسه از این جریان کاملا مطلع بوده است اما اکنون با درخواست از وی برای تدریس در مقطع پایینتر و عدم پذیرش او گفته شده که وی باید از کار اخراج شود.

خانم “ماریا والتر” در یک دبیرستان در اوهایو درس زبان فرانسه و اسپانیایی تدریس میکند اما زمانیکه مدرسه از وی خواست در مقطع پایینتری تدریس را ادامه دهد مشکلات وی آغاز شد. به همین دلیل از اولیای مدرسه به دادگاه شکایت کرد و عنوان کرده است او یک نقطه ضعف بزرگ دارد اما مدرسه از این جریان کاملا مطلع بوده است اما اکنون با درخواست از وی برای تدریس در مقطع پایینتر و عدم پذیرش او گفته شده که وی باید از کار اخراج شود.

این معلم ۶۱ ساله از یک بیماری عجیب رنج میبرد. او دچار ترس از بچه هاست و در دادگاه عنوان کرده است که اولیای مدرسه از بیماری وی مطلع هستند و با این کار تنها قصد اخراج وی را دارند. او اضافه کرده است که از دهه ۹۰ میلادی به این بیماری مبتلا شده است و حتی به مدرسه اعلام کرده بود که قادر به تدریس بچه ها در مقاطع پایین نیست.

او به عنوان مدرک ، پرونده های پزشکی خود را که در آنها ذکر شده است وی در مقابله با بچه ها دچار اضطراب و استرس و فشار خون و کابوسهای شبانه میشود را به دادگاه ارائه کرده است.

وی که از سال ۱۹۷۶ در این مدرسه تدریس کرده است میگوید: اگر مجبور باشد شغلش را رها می کند چراکه هرگز نمیتواند بر این ترس غلبه کند.

پرداد
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58476

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر