1

آقای تاج زاده تکلیف ما با شما مشخص نیست

  • کد خبر : 58518
  • ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۸:۲۳

ارگان طیفی از عناصر ضد انقلاب اعلام کرد نسبت به مواضع تاج زاده و طیف متبوع وی بدگمان است و تناقضات حرف های آنان را متوجه نمی شود.

پایگاه اینترنتی خودنویس با بیان اینکه «آقای تاج زاده تکلیف ما با شما مشخص نیست، شما شربت نشان داده و شرنگ در کام ما می ریزید و به اسم آزادی، از اجرای بدون تنازل قانون اساسی سخن می گویید»، نوشت: فارغ از اینکه ما از سال ۱۳۷۶ و بر سر کار آمدن خاتمی تا چه اندازه سر کار رفته ایم و در نظر نگرفتن این نکته که اکثر زندانیان گمنام و بی نام و نشان هزاران بلا در زندان ها بر سرشان آمده و باز با غمض عین بر این نکته که این چه نوع زندانی است که شما از داخل آن دستورالعمل برای انتخابات آزاد صادر می کنید، لطف بفرمایید و به این چند سوال جواب دهید. اطمینان دارم شخصی که در زندان توانایی ارسال پیام در بزنگاه های اضطراری را دارد، توان پاسخگویی به این سوالات را نیز خواهد داشت.»
نویسنده آنگاه پرسیده است: آقای تاج زاده! با توجه به صراحت قانون اساسی مبنی بر نظارت و تعیین صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان لطف فرموده و منظور خود را از انتخابات آزاد بیان کنید. برای مثال آیا هنوز شورای نگهبان باید صلاحیت ها را تایید کند یا نه؟ دیگر اینکه در ۸ سال دوره اصلاحات خاتمی تدارکاتچی بود و عده ای به نام اصلاحات در راس قرار گرفتند و بار خود را بستند. با این وصف به فرض که دوباره روی کار آمدید، با قانون اساسی چه خواهید کرد؟ معنای بازگشت به دوران طلایی امام و اجرای بدون تنازل قانون اساسی را طوری توضیح دهید که خودتان هم متوجه شوید. آیا با حکم حکومتی مخالفت می کنید یا نه؟ ولایت فقیه رکن قانون اساسی است. از نظر ما امثال مصباح یزدی یک مزیت بر شما دارند و آن اینکه صریح حرف می زنند و تکلیف ما هم با آنها مشخص است ولی تکلیف شما مشخص نیست. شما اگر راست می گویید اول باید از گذشته خود در حاکمیت طلب عفو کنید(!)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58518

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]