2

زن ثروتمند چینی، جارو به دست است! +تصویر

  • کد خبر : 58529
  • ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

زن ثروتمند چینی شش روز هفته، قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار می‌شود و می‌رود تا به عنوان یک کارگر شهرداری برای شهر خدمت‌رسانی کند.

یو یوژن زن ۵۳ ساله‌ای است که در شهر ووهان چین زندگی می‌کند و بسیار ثروتمند است. طبق گزارش‌های نشریات چینی، خانم یوژن صاحبخانه متمول ۱۷ آپارتمان است که ارزش همه آنها بیش از ۱۰ میلیون یوان (حدود ۵/۱ میلیون دلار) است.

اما این دارایی‌های گران آن چیزی نیست که خانم یوژن را جزو غنی‌ترین مردم چین به شمار می‌آورد بلکه روحیه مصمم او و در عین حال خاکی بودن اوست که وی را فردی خاص معرفی کرده است. وی شش روز هفته، قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار می‌شود و می‌رود تا به عنوان یک کارگر شهرداری برای شهر خدمت‌رسانی کند. درآمد ماهانه‌ای که از این کار کسب می‌کند تنها ۱۴۲۰ یوان (۲۲۷ دلار) است.

از زمانی که یک خبرنگار محلی روزنامه ووهان تایمز چین ایشان را کشف کرده است، خانم یوژن به نمادی از سختکوشی و اراده در چین تبدیل شده است.

خانم یوژن در فقر به دنیا آمد و در فقر بزرگ شد ولی همت او باعث شده است که به چنین نمادی تبدیل گردد. ایشان در سال ۱۹۹۸ به عنوان کارگر شهرداری استخدام شد و کارش شامل شست‌وشوی خیابان‌ها و تخلیه سطل زباله‌هاست.

هنگامی که او در سال ۲۰۰۸ مالکیت آپارتمان‌های گرانقیمتش را به دست آورد مانند دیگران که معمولاً خانه‌هایشان را به اجاره درمی‌آورند و هزینه آن را صرف تنبلی خود می‌کنند رفتار نکرد بلکه شغلش را نگه داشت و اکنون نیز همان شغل را داراست.

خانم یوژن به خبرنگاران گفته است: «من می‌خواهم برای پسر و دخترم الگو باشم. من نمی‌خواهم یک گوشه بنشینم و باقی ثروتم را بی‌مورد مصرف کنم.» تاکنون، فرزندانش نیز پا جای پای مادر خود گذاشته‌اند. پسرش به عنوان یک راننده مشغول به کار است و دخترش نیز شاغل است.

جوان آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]