2

اتباع بیگانه در مرزهای جنوبی

  • کد خبر : 59781
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

در این راستا ماموران دریابانی پس از بازجویی‌های بدنی از وی تعداد سه عدد کارت شناسایی که نشان دهنده سه ملیتی بودن وی می‌بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از دستگیری ۴ تبعه بیگانه در مرزهای جنوبی کشور در جزیره شیف و خارک استان بوشهر خبر داد.

قلندر لشکری صبح امروز در حاشیه دیدار با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پاسگاه مرزی دریایی جزیره نفتی خارگ در حین کنترل مسافران ورودی از بندر گناوه به این جزیره موفق به شناسایی فردی با سه ملیت ایرانی، آمریکایی و کویتی شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا ماموران دریابانی پس از بازجویی‌های بدنی از وی تعداد سه عدد کارت شناسایی که نشان دهنده سه ملیتی بودن وی می‌بود کشف و ضبط کردند.

لشکری افزود: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم دستگیر شده و مدارک هویتی مکشوفه برای سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر تحویل مقامات قضایی شد.

گفتنی است جزیره خارگ در فاصله ۳۰ مایلی استان بوشهر قرار دارد و بزرگترین پایانه صدور نفتی کشور است، که بیش از ۹۰ درصد صادرات نفت کشور از این جزیره صورت می‌گیرد

دستگیری اتباع بیگانه در بوشهر

وی ادامه داد: ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی دریایی جزیره شیف استان بوشهر موفق به دستگیری ۳ تبعه غیر مجاز پاکستانی با مدارک هویتی جعلی شدند.

لشکری بیان کرد: ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی دریایی جزیره شیف استان بوشهر حین کنترل نوار ساحلی و شناوران پهلو گرفته به سه نفر که در حال استراحت در یک فروند شناور صیادی بودند مشکوک و از آنان درخواست ارائه مدارک هویتی کردند.

فرمانده دریابانی بوشهر اظهار داشت: با رویت مدارک توسط ماموران پست کنترل و عدم تطابق عکس و سن درج شده در مدارک با مظنونین، ظن ماموران دو چندان شد و مظنونین برای بازجویی فنی به مقر انتقال داده شدند.

وی گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد هر سه نفر آنان تبعه کشورهای بیگانه هستند که بصورت غیر قانونی از وارد کشور شده اند.

گفتنی است در این خصوص متهمین دستگیر شده پس از هماهنگی‌های لازم به جهت ترد از کشور تحویل اردوگاه مراقبتی اتباع بیگانه استانداری شدند.

منبع فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر