0

هر جا که پول هست تخلف هم زیاد است

  • کد خبر : 59977
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۳

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هر جا که پول هست تخلف هم زیاد است وبیشترین پرونده های سازمان بازرسی کل کشور مربوط به تخلفات اداری بانک ها است.

مصطفی پور محمدی درباره آخرین وضعیت بدهکاران بانکی تصریح کرد: مسئولیت رسیدگی به بدهکاران بانکی بر عهده دادستانی کشور است و قرار است بانک ها گزارشی از بدهکاران را به دادستانی ارائه دهند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفت و گو با خانه ملت، همچنین در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت اخلالگران بازار ارز به کجا رسید؟ افزود: در این راستا دادستانی از سازمان بازرسی تقاضای کمک کرده که دوالی سه پرونده بزرگ مربوط به اخلالگران بازار ارز از دادستانی به این سازمان ارجاع شده است و در مرحله بررسی قرار دارند.

پور محمدی ادامه داد: بخش عمده ای از اخلالگران بازار ارز مربوط به بخش خصوصی است و سازمان بازرسی دخالت نمی کند؛ آن چیزی که مربوط به اعداد و ارقام بزرگ است و ارتباط آنها با دستگاه های اداری گسترده می شود را تعقیب خواهیم کرد.

وی در توضیح مطلب فوق اضافه کرد: موارد خاص و متعدد توسط دستگاه امنیتی و بازپرسی بررسی می شوند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه تخلفات بانکی، اقتصادی، گمرکی، واگذاری ها و زمین بیشترین پرونده های در حال بررسی هستند، خاطرنشان کرد:بیشترین تخلفات به دستگاههایی نظیر شهرداری، بانکها، امور مالیاتی و دادگستری که بیشترین خدمات را دارند، بر می گردد البته تعداد پرونده های بانکی و پولی به دلیل اینکه از جنس بزرگتری هستند بیشتر است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر