2

نقشه شومی که نقش برآب شد

  • کد خبر : 60044
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰:۱۸

با اقدام به موقع اطلاعاتی ماموران تخصصی کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی تهران اعضای باندی که اقدام به آدم ربایی در پایتخت می کردند و از حانواده فرد ربوده شده پول طلب می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد رییس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی تهران در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزییات این خبر گفت:اعضای باندی که پس ار ربودن پسر نوجوان ۱۶ساله از منطقه اسلامشهر از خانواده وی ۶۰میلون ریال درخواست کرده بودند با اقدام به موقع ماموران اطلاعاتی-پلیسی شناسی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت در تشریح جزییات دستگیر متهمان گفت:ساعت ۲۱ سوم بهمن ماه شخصی به نام “هوشیار.ز”از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پایتخت اعلام داشت:برادرش “داریوش”۱۶ ساله از مقابل منزلشان در شهرستان اسلامشر توسط سرنشینان یک دستگاه پراید مشکی رنگ ربوده شده است.

رییس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی در ادامه افزود:به دنبال این موضوع و با عنایت به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده ای در این کلانتری تشکیل و به سرعت در دستور کار ماموران اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ باقری شاد اظهار داشت: ماموران پس از اخذ مشخصات آدم رباها عملیات گشت زنی هدفمند خود را اغاز کردند هنوز دقایقی از اجرای عملیات گشت زنی نگذشته بود که یکی از واحدهای گشتی مشاهده می کند ۳ مرد جوان در حالیکه هرکدام از آنان یک قبضه چاقو در دست دارند پسر نوچوانی را کنار یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ نگه داشته و مشغول ضرب و شتم وی هستند.

از آنجاییکه ماموران احتمال می دادند این افراد همان اعضای باند آدم ربا ها باشند بلافاصله به خودرو نزدیک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند هنگامیکه ماموران به خودروی متهمان نزدیک شدند پسرک نوجوان با مشاهده واحد گشت تقاضای کمک کرد.در همین حین سرنشینان پراید مذکور با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند که طی یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر ۱۱۹ مهرآباد جنوبی با اشاره به اینکه در خلال بازحویی های پلیسی مشخص شد اعضای باند که “جلیل”،”جلال” و “مهدی”نام دارند؛”داریوش” را از اسلامشهر ربوده و سپس با خانواده وی تماس گرفته و درخواست ۶ میلیون تومان می نمایند که طی هماهنگی با خانواده شاکی در آدرس میدان آزادی قرار گذاشته و منتظر پدر شاکی بودند که با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد در پایان خاطر نشان کرد:طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان با پدر شاکی همکار بوده و به دلیل اختلاف حسابی که با وی داشتند اقدام به آدرم ربایی کرده اند که در این ارتباط پرنده ای متهمان برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم آنان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

پایگاه خبری پلیس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60044

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر