2

از قصاب صبرا و شتیلا چه خبر؟+تصویر

  • کد خبر : 60106
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹

هفت سال پس از به اغما رفتن آریل شارون نخست وزیر پیشین اسرائیل، پزشکان اسرائیلی او را در روزهای آینده مورد آزمایش‌های جدید مغزی قرار می‌دهند.

سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «هفت سال پس از به اغما رفتن آریل شارون نخست وزیر پیشین اسرائیل، پزشکان اسرائیلی او را در روزهای آینده مورد آزمایش‌های جدید مغزی قرار می‌دهند تا ببینند که آیا تحولی در وضعیت وی بوجود آمده است یا در شرایط نباتی خواهد ماند.»

 به گزارش رسانه‌های اسرائیل، برای انجام این آزمایش‌ها که پزشکان متخصص مغز آنها را کم‌نظیر توصیف کرده‌اند، آریل شارون روز پنجشنبه پنجم بهمن، به بیمارستانی که دستگاه‌های ویژه در آن قرار دارد، انتقال یافت.

 به گزارش شبکه دوم تلویزیون اسرائیل، شارون به بیمارستان سوروکا در شهر بئرشبع در جنوب اسرائیل برده شده است. این محل با مزرعه‌ای که شارون و خانواده‌اش در آن زندگی می‌کردند و مدتی نیز دو پسران شارون، پدر به اغما رفته خود را به این مزرعه برگرداندند، فاصله چندانی ندارد.

 شارونِ که زندگی نباتی دارد، به تازگی نیز آزمایش‌هایی را در بیمارستان شیبا در تل آویو گذرانده بود. در هر حال، هر دو بیمارستان شیبا و سوروکا هیچ آگاهی از پرونده پزشکی شارون منتشر نکردند.

 آریل شارون که ماه آینده ۸۵ ساله می‌شود، هفت سال پیش در چنین روزهایی، در ژانویه ۲۰۰۶، بر اثر دو بار سکته مغزی به فاصله مدتی کوتاه، به حالت اغمای مطلق فرو رفت.

 خانواده شارون هرگز اجازه نداده‌اند که در تمامی این هفت سال یک عکس از او در اغمای مطلق گرفته شود و چند سال پیش نیز که یک نقاشی از او در این حالت در یک نمایشگاه قرار گرفت، موجب جنجال شد.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60106

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر