1

با پیکان به پیکان آمدم!

  • کد خبر : 60598
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود این که حضور کم رنگی تاکنون در پیکان داشتم، اما همین که در بازی فردا کنار زمین هستم یعنی مسئولیت نتیجه‌ تیم با من است.

فیروز کریمی که با نیم ساعت تاخیر پیش از بازی تیم‌های پیکان و استقلال آمد، در ابتدا با بیان این که فکر می‌کرده چون تیمش در این مسابقه میزبان است، بنابراین باید در نشست خبری نوبت دوم شرکت کند، از خبرنگاران عذرخواهی کرد و در واکنش به این سوال که چه شد سرمربی تیم پیکان شدید؟ گفت: چیزی نشد. ما آمدیم با ماشین پیکان هم آمدیم. پارک کردیم و رفتیم داخل دفتر مدیرعامل باشگاه ، هر چند از قبل با ملکیان صحبت کرده بودم و توافقات اولیه انجام شده بود.

وی افزود: من از مربیان قبلی پیکان هم تشکر می‌کنم به خاطر تیمی که در ابتدای فصل بسته‌اند و اردوهایی که برگزار کردند. امیدوارم هر جا که هستند موفق باشند. آنچه که من شنیده‌ام از بازی تبریز تاکنون کادر فنی قبلی استعفا داده بود تا باشگاه فرصتی داشته باشد جایگزینی را معرفی کند. من اعتقادی به این ندارم که جای کسی بیایم چون این را خوش یمن نمی دانم،‌ اما به حکم رفاقتی که داشتیم و تاکید و تکلیفی که شده بود با قید تکلیف برایم قابل قبول شد.

کریمی درباره بازی با استقلال گفت: فردا بازی حساسی برای دو تیم استقلال و پیکان است. من بازی‌های استقلال را پیگیری کرده‌ام و استقلال را تیم خوبی می‌دانم و انصافا به حق صدرنشین است. از طرفی شرایط ما هم ویژه است و نیاز به امتیاز داریم. اولین جلسه تمرینی ما امروز (دوشنبه) بود که البته نباید تمرینی هم برگزار می‌کردیم، اما نیاز دیدم یکسری نکات را به بازیکنانم یاد آوری کنم، چون قرار است مقابل قهرمان لیگ بازی کنند.

 

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه‌ بازی فردا را تا چه اندازه باید به پای شما نوشت؟ گفت: من با این واژه که بعضی از مربیان استفاده می‌کنند موافق نیستم. این که پیش خودشان فکر می‌کنند در اواسط فصل جای مربی می روند و اگر تیم نتیجه‌ گرفت، می‌گویند ما خوب بودیم و اگر نتیجه‌ نگرفت‌ می گویند ما تیم را نبستیم! این واژه‌ها و تفکرات بچگانه و غیر حرفه‌ای است. همه ما سعی می‌کنیم نتیجه‌ بگیریم، اگر مقابل استقلال نتیجه‌ گرفتیم، مربیان قبلی هم در این نتیجه‌ گیری سهیم هستند و اگر هم نتیجه‌ نگرفتیم، ما هم به اندازه آنها در آن ناکامی احتمالی سهیم هستیم.

وی افزود: برخی از کسانی که در تیم پیکان هستند از شاگردان قبلی خودم بودند و برخی هم جوان هستند که برای اولین بار قرار است با هم کار کنیم. با مجید بصیرت جلسه گذاشتم و با چند نفر دیگر هم همین طور. مجموع این‌ها باعث می‌شود که حضور من کمرنگ باشد، اما وقتی کنار زمین هستم، یعنی مسئولیت قبول کرده‌ام. امیدوارم فوتبالی در شان لیگ برتر انجام دهیم. ما می‌خواهیم زیبا و تماشاگر پسند بازی کنیم.

وی در واکنش به این که آیا برای بقای پیکان در لیگ برتر به مسئولان این باشگاه قول یا تضمینی داده‌اید؟ گفت: هیچ کس نمی‌تواند برای کارش قول یا تضمینی بدهد. اگر می توانستم آینده را حدس بزنم در اول سال ۹۱ می‌رفتم از بازار سکه و طلا می‌خریدم! آینده متعلق به خداست. من چه می‌دانم که آینده چه می‌شود. ما باید تلاش خودمان را بکنیم. من هیچ تضمینی نه برای ماندن دادم و نه برای رفتن. ما با پشتکار کارمان را انجام می‌دهیم تا تیم پیکان شرایط مناسب برای ماندن پیدا کند. امسال ۴٫۵ تیم از لیگ سقوط می‌کنند که کار خیلی سخت است.

وی خاطر نشان کرد: ما در ادامه با تیم‌هایی بازی داریم که آنها هم کاندیدای سقوط هستند و همین طور با تیم‌های دیگری که ما میزبانیم ، اما به نوعی مقابلشان میهمان هستیم مثل استقلال، البته همین که بازی با این تیم‌ها به بازیکنانمان انگیزه می‌دهد یک حسن است.

فیروز کریمی در پایان این نشست با امیر قلعه‌نویی مواجه شد و قلعه‌نویی به او بابت مسئولیت جدیدش تبریک گفت. کریمی و قلعه‌نویی هم معتقد بودند که ویسی برای پیکان زحمات زیادی کشیده است.

به گزارش ایسنا، فیروز کریمی در پایان این نشست در واکنش به چندین سوال خبرنگاران مثل سال‌های گذشته پاسخ‌های طنز‌آلود داد. او در واکنش به این که کارلوس کی‌روش از سطح کیفی لیگ راضی نیست و به تعبیری معتقد بوده حوصله آدم از دیدن این بازی‌ها سر می‌رود، گفت: کی‌روش اگر حوصله‌اش سر رفت می‌تواند برود چای یا قهوه بخورد! البته من اظهار نظرهای کی‌روش را ندیدم. اما سطح کیفی لیگ را باید با سطح شرایط برگزاری آن قیاس کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر