2

به امید خدا در لیگ برتر می‌مانیم، نا امیدی اصلاً خوب نیست

  • کد خبر : 60820
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: رابطه خوبی با ویسی داشتم و هرگز اختلافی بین ما نبود

افق نیوز:محمدرضا طهماسبی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال در مورد رفتن ویسی گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و ما بر اساس تصمیمات باشگاه عمل می‌کنیم. بازیکنان با ویسی رابطه خوبی داشتند و ارتباط من با ویسی بسیار صمیمی بود و به هیچ وجه مشکلی بین ما وجود نداشت.

وی در مورد سرنوشت پیکان خاطرنشان کرد: به امید خدا در لیگ برتر می‌مانیم، نا امیدی اصلاً خوب نیست و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

 

*حسین آشنا نیز پس از شکست مقابل استقلال گفت: بازی خوبی انجام ندادیم ، استقلالی‌ها هم موقعیت زیادی نداشتند و روی تجربه خود به پیروزی رسیدند، گل سوم بخاطر اشتباه من وارد دروازه تیم شد با توجه به خیس بودن زمین توپ و دستکشهای من توپ از دستم لیز خورد و بازیکن استقلال آن را وارد دروازه کرد.

وی درمورد اینکه نتیجه نگرفتن پیکان چقدر به ویسی ربط داشت ، عنوان کرد: در این ارتباط نمی‌توانم صحبتی کنم اما فکر نمی‌کنم ارتباطی به ویسی داشته باشد.

آشنا تأکید کرد: پیکان با پتانسیلی که دارد در لیگ برتر می‌ماند، کریمی تازه به تیم ما آمده و فکر می‌کنم در دیدارهای آینده می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا فیروز کریمی به خاطر اشتباهش روی گل سوم او را در رختکن مورد نقد قرار داد، گفت: اتفاقا سرمربی تیم در رختکن به من پاداش داد و قرار شده آنهایی که در خط دفاع اشتباه می کنند کریمی به آنها پاداش دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر