6

ارکستر آزاد «ته‌مانده اصلاحات»، «ربع پهلوی» و «جنایتکار معروف» برای انتخابات

  • کد خبر : 60973
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰

اسفند ۹۰ می‌توانست بسیاری از معادلات را عوض کند؛ هم معادلات آنها که سخن از بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و انتخابات‌های پس از خرداد ۸۸ می‌راندند، هم دلسوزانی که نگران عدم حضور مردم در اولین انتخابات پس از اتفاقات ۸۸ بودند.

** «سیلی سخت» مردم و خواب آشفته بدخواهان نظام

 

عناصر ضدانقلاب و معاندین نظام مانند همه انتخابات‌های گذشته، «انتخابات اسفند» را نیز تحریم کردند؛ برخی اصلاح‌طلبان حضور پر شور مردم در انتخابات را منوط به حضور خود پنداشتند و قیمت این حضور را اعلام کردند که کسی خریدار نبود؛ اصلاح‌طلبان تندرو نیز که پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری با عنوان «فتنه‌گر» در میان مردم شناخته می‌شدند، هم‌نوا با معاندین نظام کمر به تحریم «نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی» بستند.

۲ روز مانده به ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۰، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی حساسیت انتخابات مجلس نهم را بیشتر از انتخابات دوره‌های قبل دانستند و با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حضور گسترده مردم در انتخابات، تأکید کردند که «به لطف الهی، ملت ایران در انتخابات روز جمعه، سیلی سخت تری از ۲۲ بهمن، به چهره استکبار خواهد زد و عزم و اراده مستحکم خود را به رخ دشمن خواهد کشید تا جبهه استکبار بداند که در مقابل این ملت، کاری از پیش نخواهد برد».

جمعه انتخابات فرا رسید و وعده «سیلی سخت» محقق شد؛ حضور پرشور و خیره کننده مردم پای صندوق‌های رای موجب شد تا «سیاست‌ها و استراتژی معاندین نظام برای ادامه مسیر مخالفت با جمهوری اسلامی ایران تغییر کند»

با آغاز سال ۹۱ به یک باره معادلات فتنه‌گران، عناصر ضدانقلاب و اصلاح‌طلبان تندرو و بریده از نظام تغییر کرد.

آنها که تا پیش از «سیلی سخت» با خوش باوری، اندک طرفداران خود را اکثریت مردم می‌پنداشتند و با نگاهی قلدرمابانه قصد باج گیری از نظام را داشتند، سیاست جدیدی را برای بازگشت به عرصه‌های سیاسی و آتش‌افروزی دوباره برای ایجاد اغتشاش و درگیری در کشور اتخاذ کردند.

این «سیاست» جدید، «ادبیات» جدید و «واژه» جدیدی را نیز می‌طلبید؛ واژه‌ای که بتواند بار سنگین بی اعتمادی مردم به آنها را به دوش بکشد.

واژه‌هایی همچون «کمیته صیانت از آرا» دیگر کارایی خود را برای غبارآلود کردن فضای انتخابات و کشور از دست داده بود؛ چه آنکه عناصر ضدانقلاب با توسل به همین واژه و یاری همراهان داخلی خود، فتنه ۸۸ را مقدمه چینی کردند.

«واژه جدید می‌بایست با ظاهری فریب‌کارانه و عامه‌پسند قدرت لازم را برای همراهی مردم دارا باشد».

برآیند توطئه چینی‌های معاندین نظام برای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات به کلید واژه «انتخابات آزاد» ختم شد، تا این بار تلاش مذبوحانه خود را با القاء این شبهه آغاز کنند.

پس از مطرح کردن این شبهه نخستین سوالی که مطرح شد این بود که اگر انتخابات‌های گذشته در کشور آزاد نبوده است چرا این واژگان تنها در سال‌های اخیر مطرح می‌شوند؟ و اگر از میان تمام انتخابات‌های گذشته تنها انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری آزاد نبوده است چرا عناصر ضدانقلاب روی همان «کمیته صیانت از آرا» تاکید نکرده و به تعریف واژگان جدید روی آورده‌اند؟

مطمئنا «انتخابات آزاد» همان کارایی و تعریفی را دارد که «کمیته صیانت از آرا» داشت و به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که آن کمیته شد.

با آغاز سال ۹۱ عناصر و جریان‌های ضدانقلاب بیش از گذشته و به دفعات بر طبل «انتخابات آزاد» کوبیدند تا برخی از رجل سیاسی کشور نیز خواسته یا ناخواسته با ساز ناکوک آن‌ها «هم‌نوازی» کنند.

** ارکستر انتخاباتی «ته‌مانده اصلاحات»، «ربع پهلوی» و «جنایتکار معروف»

به گزارش فارس، هم‌نوازی برخی اصلاح‌طلبان تندرو با رضا پهلوی و مریم رجوی در کوبیدن بر طبل «انتخابات آزاد»، ارکستر ناهماهنگی را با سازهای ناکوک طردشدگان ملت ایران تشکیل داد؛ ارکستری که صدای آن پرده از توطئه دشمنان این نظام و انقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش در انتخابات برانداخت.

 

 

*مصطفی تاج‌زاده، عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت ایران و سازمان مجاهدین انقلاب و معاون وزیر کشور و سرپرست این وزارتخانه پس از استیضاح عبدالله نوری در دولت اصلاحات، یکی از کسانی است که در نامه‌های منتشر شده منسوب به وی بر «انتخابات آزاد» تاکید شده است.

وی به دلیل دست داشتن در اغتشاشات پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری، دستگیر و روانه زندان شد.

شواهد موجود نشان می‌دهد که نامه‌ها و پیام‌های منتشر شده در سایت‌های ضد انقلاب توسط همسر وی، یعنی «فخرالسادات محتشمی پور» نوشته شده و با امضای «با احترام سید مصطفی تاج زاده، اوین!» در سایت‌های ضدانقلاب منتشر می‌شوند؛ زیرا که غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، چندی پیش در مورد بیانیه‌های برخی از زندانیان که در بیرون منتشر می‌شود، گفت‌ که: «بررسی این نامه‌ها به ما نشان داده که بیانیه‌های منتسب به زندانیان امنیتی توسط دیگران تهیه شده اما به نام این افراد منتشر ‌می‌شود‌».‌

 

*مریم رجوی، تروریست و جنایتکار معروف نیز یکی دیگر از کسانی است که طی طی اظهاراتی خواستار برگزاری «انتخابات آزاد» در ایران شده است.

سازمان منافقین نقش پررنگی در حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات سال ۸۸ در ایران داشت.

 

*رضا پهلوی، فرزند بزرگترین دیکتاتور و مستبد تاریخ ایران نیز طی اظهار نظری می‌گوید: باید در یک فرایند بتوانیم نهایتا به این خواست برسیم و اینجا است که می‌توانیم از خودی و جهانیان بخواهیم که برای «انتخابات آزاد» از ما حمایت کنند. بازتولید در اظهارنظر‌های بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب داخلی نیز است و احتمالا عناصر و گروه‌های دیگری نیز وارد این بازی و بکارگیری کلیدواژه انتخابات آزاد خواهند شد!

وی که در نزد مردم ایران با نام «ربع پهلوی» شناخته می‌شود از جمله حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی در راه اندازی فتنه ۸۸ بود.

 

*غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران که به دلیل جرائم مالی از این سمت کنار گذاشته شده بود نیز فقط «انتخابات آزاد» را ‌راه‌حل بهتر اداره شدن کشور عنوان کرده است.

 

*موسوی لاری، وزیر کشور دولت خاتمی، از دیگر کسانی است که طی اظهارات جداگانه‌ای بر «انتخابات آزاد» تاکید کرده است.

 

محمدرضا خاتمی، عضو حزب منحله مشارکت، حضور اصلاح طلبان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری منوط به «برگزاری انتخابات» آزاد می‌داند و می‌گوید: «اصلاح‌طلبان زمانی می‌آیند که انتخابات آزاد باشد. وقتی انتخابات آزاد با مقدمات و مشخصاتی که گفتیم برگزار شود، معنایش این است که سیاست‌های اصلی تغییر کرده است. وقتی این سیاست‌ها عوض شود حتی لزوم و تاکیدی نداریم که حتما یک اصلاح‌طلب رییس‌جمهور شود».

گفتنی است افراد و سازمان‌های دیگری نیز، طی ماه‌های گذشته بر «طبل انتخابات آزاد» کوبیده‌اند که به دلیل خرده‌پا بودن آنها، در سلسله‌ گزارش‌های فارس به نام این افراد و سازمان‌ها اشاره نشد.

* گزارش از روح‌الله چهره‌افروز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر