1

بازداشت شیشه فروش ترمینال شرق

  • کد خبر : 61089
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰:۲۷

کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در جنوب پایتخت طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازداشت شیشه فروش ترمینال شرق در یک عملیات غافلگیرانه

به گزارش فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، نعمت‌الله ناروقه از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در جنوب پایتخت طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی خبر داد و گفت: از متهم مقادیر قابل توجه‌ای شیشه و سلاح سرد کشف شده است.

رئیس کلانتری ۲۱۰ ترمینال شرق با اشاره به دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر در «ترمینال شرق» به تشریح جزئیات پرونده این متهم پرداخت.

این مقام انتظامی گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده فوق در خصوص اقدامات فردی در خصوص توزیع مواد مخدر در این محدوده و سلب آسایش شهروندان به خاطر تجمع معتادان و اراذل و اوباش در این محل، اقدامات مأموران در این زمینه آغاز شد.

ناروقه ادامه داد: با انجام تحقیقات انجام شده در این زمینه مأموران دریافتند که این فرد توزیع‌کننده مواد مخدر با تهیه مواد از اطراف شهر تهران، اقدام به بسته‌بندی آن کرده و به صورت خرده فروشی اقدام به فروش می‌کنند.

کلانتر ۲۱۰ افزود: مأموران بعد از زیر نظر گرفتن محل در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند، متهم را هنگامی ‌که قصد فروش مواد را داشت، دستگیر کنند، در بازرسی از متهم که «طاهر» نام داشت، مقادیر قابل توجه‌ای شیشه که با لفافه بسته‌بندی شده بود، دو دستگاه تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف شده است.

کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق در پایان تصریح کرد: مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر