2

«جانگوی از بند‌ رسته» ۱۵۰ میلیون دلاری شد

  • کد خبر : 61091
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰:۲۹

«جانکوی از بندرسته» قبل از این که وارد ششمین هفته نمایش خود در آمریکای شمالی شود، به یک فروش ۱۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: «جانگوی از بند‌ رسته» 150 میلیون دلاری شد

فروش هفتگی تازه‌ترین ساخته سینمایی کوئنتین تارانتینو، در حال حاضر به حدود ۱۰ میلیون دلار رسیده است.

با رقم فروش ۱۵۰ میلیون دلاری «جانکوی از بندرسته»، این اکشن وسترن و ماجراجویانه لقب پرفروش‌ترین فیلم تارانتینو را در آمریکای شمالی از آن خویش کرد.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما، از قبل برای این فیلم پیش‌بینی موفقیت بالایی را در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای جهان می‌کردند.

پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تارانتینو تا قبل از «جانگوی از بندرسته»، اکشن جنگی و دلهره‌آور «پدرسوخته‌های لعنتی» بود که در سال ۲۰۰۹ اکران عمومی شد.

این فیلم در آمریکای شمالی حدود ۱۲۰ میلیون دلار فروش کرد. فروش فیلم در بقیه کشورهای جهان هم حدود ۱۵۰ میلیون دلار شد.

«جانگوی از بندرسته» با هزینه تولید ۱۰۰ میلیون دلاری تهیه شده و در سطح جهانی هم، با استقبال خوب تماشاگران سینما روبرو شده است.

این فیلم، امسال نامزد دریافت جوایز اسکار بهترین فیلم کارگردان، بازیگر و فیلم‌نامه شده است، هر چند بعید به نظر می‌رسد بتواند به آنها دست پیدا کند.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما، با توجه به فروش ۱۵۰ میلیون دلاری فیلم در سینماهای آمریکای شمالی، پیش‌بینی می‌کنند فروش کلی این فیلم در این منطقه به ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار برسد.

آن‌ها می‌گویند خود سازندگان فیلم هم انتظار چنین رقم بالای فروشی را برای آن نداشته‌اند. اهل فن می‌گویند در صورت دریافت جوایز اسکار، فروش کلی فیلم از این رقم هم بالاتر خواهد رفت.

منتقدان سینمایی، یکی از دلایل مهم فروش بالای فیلم و استقبال تماشاگران از آن را، حضور لیوناردو دی‌کاپریو در اولین نقش منفی خود می‌دانند.

دی‌کاپریو برخلاف فیلم‌های قبلی خود که در آن‌ها نقش اصلی و مثبت ماجرا را داشت، در این وسترن اکشن در نقش مکمل و منفی ظاهر شده است.

قصه فیلم درباره جانگو برده‌ای است که توسط یک دکتر آدمکش و جایزه بگیر دولتی آزاد می‌شود، تا به او کمک کند چند جانی را پیدا و دستگیر کند.

دکتر پس از اجرای موفقیت‌آمیز مأموریت خود، به جانگو کمک می‌کند تا همسر خود را از دست برده‌دار بی‌رحم و پول‌پرستی نجات دهد که لیوناردو دی‌کاپریو نقش آن را بازی می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61091

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر