3

نباید برای انتقام‌گیری‌های شخصی، منافع ملی و وحدت کشور را به قربانگاه ببریم

  • کد خبر : 61107
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۹:۳۳

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط افرادی چون احمد توکلی پیگیری می‌شود و این افراد حاضرند برای انتقام‌گیری‌های شخصی خود با دولت، منافع ملی و حتی وحدت کشور را به قربانگاه ببرند.

حجت‌الاسلام برومند افزود: اغلب نمایندگان تهران حتی یک ‌درصد دغدغه نمایندگان شهرستان را ندارند و این در حالی است که نمایندگان شهرستان‌ها مرتب با مراجعات مردمی و مشکلات شهرستان‌های‌شان روبه‌رو هستند که خیلی از این مشکلات توسط سازمان تأمین‌اجتماعی حل و فصل می‌شود.

وی با «مثبت ارزیابی کردن خدمات تأمین‌اجتماعی و انجام دقیق وظایفی که برعهده این نهاد است از زمان تصدی سعید مرتضوی» افزود: وظیفه خود می‌دانیم از مدیری که در کار خود موفق است و سازمان تأمین‌اجتماعی را به خوبی اداره می‌کند حمایت کنیم چرا که او از بین تمام مدیران تأمین اجتماعی که تا به حال تصدی این سازمان را بر عهده داشته‌اند، موفق‌ترین مدیر است.

وی با تأکید بر این که «افرادی مثل آقای احمد توکلی یک‌درصد مشکلات ما نمایندگان شهرستانی را ندارند و فقط به دنبال اهداف سیاسی و تسویه حساب‌های شخصی هستند» افزود: ایشان در جمع نمایندگان گفته‌اند که چون آقای مرتضوی حکمیت مرا قبول نکرد، من حتی اگر یک روز هم به عمر دولت احمدی‌نژاد باقی باشد استیضاح وزیر را به نتیجه می‌رسانم، خوب مسلم است این‌گونه برخوردهای غیرعقلایی جز ایجاد تنش و کارشکنی در خدمت‌رسانی دولت خدمتگزار و مسئول امور کشور نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار خاطرنشان کرد: البته اینجانب رجاء واثق دارم که اکثریت قاطع نمایندگان محترم مجلس مصالح کشور و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر دارند.

وی افزود: در شرایط فعلی استیضاح آقای شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به صلاح کشور نمی‌بینیم و امیدواریم ایشان؛ رأی، بالا و قوی‌تر از رأی اعتماد اول ‌در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه کار دهد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]