2

هدایت هاشمی در لباس روحانیت

  • کد خبر : 61286
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵

پخش سریال «پروانه» به کارگردانی «جلیل سامان» در حالی به پس از پخش زمانه موکول شد که «هدایت هاشمی» در این سریال نقش روحانی ایفا می کند.

پس از بحث های پیش آمده درباره لو رفتن قصه سریال پروانه، کارگردان این سریال با تغییر در فیلمنامه کار را از سر گرفت و تا به حال حدود ۹۰ درصد از کار تصویربرداری آن انجام شده است.

خبرگزاری فارس: «پروانه» بعد از «زمانه» می‌آید/هدایت هاشمی در لباس روحانیت

بنا بر این گزارش، در حال حاضر تصویربرداری این سریال در خانه پدر پروانه صورت می گیرد و هدایت هاشمی بازیگر تئاتر که پیش از این در نوروز ۹۱ در نقش کاندیدای نماینده مجلس در سریال چک برگشتی حاضر شده بود، نقش یک روحانی را در این سریال ایفا می کند.

تولید این سریال از اواخر تابستان سال جاری آغاز شده و تصویربرداری نیز طی چند روز گذشته در لوکیشنی واقع در منطقه شهریار انجام شده است.

حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سارا بهرامی، سپیده خداوردی و الهام چرخنده از بازیگران اصلی این سریال هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته‌اند.

قصه مجموعه در اواخر دهه پنجاه می‌گذرد و روایتگر داستان جوانی به نام امیر است که در سال‌های دهه پنجاه به دنبال گمشده خویش استطبق پیش‌بینی‌ها تولید در حدود دو ماه دیگر به پایان می‌رسد. تدوین مجموعه نیز به طور همزمان با تصویربرداری توسط رضا بهارانگیز انجام می‌شود.

سامان پیش از این کارگردانی مجموعه موفق «ارمغان تاریکی» را در کارنامه داشته است.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند عبارتند از:

کارگردان: جلیل سامان/ تهیه‌کننده: منصور سهراب‌پور/ مدیر تصویربرداری: محمد افسری/ صدابردار: محمدجواد مقدس/ طراح گریم: جلال الدین معیریان/ جانشین تولید: عباس نصرالله/ دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی/ برنامه ریز: سیدبهمن حسینی/ روابط عمومی: آرش ظلی پور/ منشی صحنه: آتوسا شاسیاه/ مدیر تدارکات: مهدی کرمی.

«پروانه» در ۱۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما تولید می‌شود. او با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه‌ای را تجربه می‌کند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر