2

«داریوش مهرجویی» به نشست جشنواره فجر می‌رود

  • کد خبر : 61334
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۱

شنیده ها حاکی از آن است که دست‌اندرکاران سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در تلاش هستند داریوش مهرجویی را راضی کنند تا پس از ۶ سال در نشست رسانه‌ای فیلم‌اش در جشنواره حاضر شود.

«داریوش مهرجویی» به نشست جشنواره فجر می‌رود

داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران که در دوره های مختلف جشنواره فیلم فجر با فیلم های سینمایی اش حضور داشته است امسال هم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با تازه ترین اثر سینمایی خود به نام «چه خوب که برگشتی» حضور دارد.

نکته قابل توجه این است که مهرجویی تا سال ۱۳۸۵ و حضور فیلم «سنتوری» در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر در نشست های رسانه ای پس از نمایش فیلم در جشنواره حاضر می شد و به سوالات و نقدهای اهالی رسانه پاسخ می داد. اما این روند پس از فیلم «سنتوری» متوقف شد و مهرجویی در ۶ سال اخیر در این نشست های جشنواره حضور نیافته است.

به این ترتیب این فیلمساز سینمای ایران در نشست نقد و بررسی «طهران تهران» ساخته شده در سال ۱۳۸۷، «آسمان محبوب» در سال ۱۳۸۸ و «نارنجی پوش» در سال ۱۳۹۰ حضور نداشت.

بنا به گزارش مهر، خبرها حاکی از آن است که دست اندرکاران جشنواره در تلاش هستند که این کارگردان پیشکسوت را برای حضور در نشست امسال راضی و قانع کنند و اگر این تلاش ها به نتیجه برسد داریوش مهرجویی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در نشست رسانه ای فیلم «چه خوب که برگشتی» حاضر خواهد شد.

برهمین اساس شنیده شده است که محمدرضا شهیدی فرد مجری نشست های نقد و بررسی جشنواره هم در حال رایزنی برای حضور مهرجویی در نمایش فیلم «چه خوب که برگشتی» است.

«چه خوب که برگشتی» تازه ترین اثر سینمایی مهرجویی در هفتمین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سینما رسانه نمایش داده می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61334

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر