2

باشگاه پرسپولیس ۱۸ میلیارد بدهی دارد

  • کد خبر : 61382
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۴

پرسپولیس در حال حاضر ۱۸ میلیارد بدهی دارد که با این پول‌ها بیشتر می‌شود، من فقط برای مدیر بیچاره بعدی نگران هستم.

جمشید زارع در گفت‌وگو با تسنیم در مورد عدم پرداخت مالیات بازیکنان جدا شده پرسپولیس در ابتدای فصل، گفت: فکر می‌کنم تمام بازیکنانی که ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شدند این مشکل را دارند. فقط ابراهیم شکوری تسویه کرده که آن هم از۱۰۰ میلیون طلبش، ۲۰ میلیون گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که چطور با این شرایط قرارداد این بازیکنان در تیم‌های دیگر ثبت شده، تصریح کرد: این بازیکنان یک نامه موقت از باشگاه دریافت کردند که بتوانند به تیم‌های دیگر بروند، اما از نظر مالی و حساب و کتاب، پرونده این بازیکنان مفتوح است.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد کسر قرارداد بازیکنان جدا شده این تیم در ابتدای فصل، عنوان کرد: به خاطر نتایج ضعیف ۳۰ درصد قرارداد این بازیکنان کسر شد اگر چه باتوجه به آیین نامه انضباطی حداکثر ۲۰ درصد باید کم می‌شد.

زارع در مورد اینکه تکلیف پول کسر شده مالیات‌ها چه می‌شود، گفت: این پول‌ها مثل پول‌های مدیران قبلی به بدهکاری های پرسپولیس اضافه می‌شود. پرسپولیس در حال حاضر ۱۸ میلیارد بدهی دارد که با این پول‌ها بیشتر می‌شود، من فقط برای مدیر بیچاره بعدی نگران هستم. البته مسئله‌ای که وجود دارد این است که این پول‌ها به جیب هیچ کس نمی‌رود و به حساب باشگاه واریز می‌شود.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور سعید شیرینی در باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و اظهار داشت: بارها به رویانیان گفتم دست از لجاجت بردارد چون شیرینی به درد سرپرستی پرسپولیس نمی‌خورد و این کاره نیست. به رویانیان پیشنهاد دادم از کریم باقری به عنوان سرپرست استفاده کند، چون هم برای خودش وزنه‌‌ای است و هم در شرایط سخت می‌تواند به گل‌محمدی مشاوره فنی بدهد. چرا شخصی مثل شیرینی که هیچ سابقه فوتبالی ندارد باید سرپرست پرسپولیس باشد؟

زارع ادامه داد: پرسپولیس این همه پیشکسوت دارد، چرا باید شیرینی سرپرست باشد. اگر پیشکسوتان پرسپولیس با هم متحد باشند شیرینی سرپرست موقت نمی‌شود، فوتبال هر ضربه‌ای که می‌خورد از همین لفظ موقت است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر