1

عروسی دلالان و واسطه گران!

  • کد خبر : 62241
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

چه شرایطی تجربه می کند این اقتصاد بیچاره ما، دستگاه گوارشمان از هضم این شرایط و اتفاقات سوء هاضمه که هیچ ، کلا ، هنگ کرده.

غار اصحاف کهف که هیچ ، عمر نوح هم اگر داشتیم درک این همه تغییر و تحول و دگرگونی ظرف این مدت کوتاه برایمان سخت و دشوار و باور نکردنی بود . این همه تغییر و دگرگونی فقط ظرف یک سال دلار از ۱۰۰۰تومان به نزدیک ۴۰۰۰ تومان ،سکه از ۴۰۰ هزار تومان به ۱۵۰۰۰۰۰تومان ، مسکن از متری ۱۵۰۰۰۰۰تومان به ۵۵۰۰۰۰۰تومان ،پراید از ۷ میلیون تومان به ۲۲۰۰۰۰۰۰تومان. چه تغییر و تحول و پویایی ! امیدی هم به توقف این اقتصاد ترمز بریده نیست.

به گزارش تسنیم،‌ به بازار هم که سر می زنی از بدتر شدنش می گویند . چه بر سر این اقتصاد و مدیران و تصمیم گیرانش آمده؟ ظاهرا ماتشان کرده این شرایط در هم و برهم . تصمیم هم که میگیرند آدم یاد آن شوخی با مزه و جریان بازی فوتبال ایران و آرژانتین و مارادونا رو ول کن غضنفر و بچسب می افتد . اگر تا دیروز مسکن ماوای پولهای سرگردان بود و بهشت واسطه گران ، الان خودرو ، سکه و ارز … به آن اضافه شده .

اینقدر شرایط خاص شده که دلالان جشن گرفتند . نمی دانند به کدام طرف بروند . به کدام بازار هجوم ببرند؟ اینقدر راه پیش پایشان گذاشته ایم که بخاطر رقابت از هم دلخور نشوند. عیدشان شده . عروسی گرفته اند . عروسی دلالان . آقایان اقتصادی کجایید؟ چه می کنید؟ مدیران تصمیم گیر کجایید؟ کجا است اثرات این تصمیم ها و حضور شما؟ گاهی اوقات می ترسیم ، ازبس بی سرو صدایید. می ترسیم نبضتان نزند. لااقل از نگرانی درمان بیاورید . بگویید که زنده اید و در قید حیات. بهشت کردیم این اقتصاد را برای دلالان و واسطه گران.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62241

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر