3

اولین تصاویر از تونل نیایش

  • کد خبر : 62457
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸

بزرگ ترین دو راهی انتخاب مسیر خاورمیانه و جهان یکی از ویژگی های منحصر به فرد تونل نیایش است که نخستین بار در تونل های ایران اجرا می شود.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر طرح ساخت تونل نیایش گفت: مجموع  تونل های نیایش، با ۱۰۲۵۰ متر و دوراهی تعیین مسیر، یکی  از کمربندی های غربی شرقی تهران بزرگ است که با بهره برداری از این تونل، امکان دسترسی راننده ها به غرب یا جنوب شهر آسان تر شده و بار ترافیکی بزرگراه صدر نیز به میزان چشمگیری کاهش می یابد.
مهندس پور هاشمی افزود: کار ساخت تونل نیایش، از فروردین پارسال، با ۶ هزار نفر نیرو آغاز شده و دهه فجر ۹۱ به بهره برداری می رسد.
وی گفت : تونل بزرگ نیایش با دو دهانه تعیین مسیر به عرض ۳۱ متر و ۴۷۵ متر مساحت؛ پیش بینی راه های خروجی در هر ۵۰۰ متر و راه

دسترسی به تونل های دیگر در هر ۲۵۰ متر، پیش بینی سامانه اطفای حریق و سامانه مونیتورینگ بسیار دقیق که نخستین بار بهره برداری می شود، و با استفاده از نیروهای داخلی در مدت کمتر از یک سال ساخته شده است.

پور هاشمی افزود: تونل بزرگ نیایش با عبور از زیر بزرگراه مدرس، و خیابان های ولی عصر، گاندی و پارک ملت، به  بزرگراه نیایش رسیده و وارد مسیر غربی می شود.
این تونل همچنین مجهز به ۲ سامانه آتش نشانی به فاصله های ۴۵ متری در دو قسمت چپ و راست و ۶۳ جت فن تهویه و ایستگاه تزریق هواست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62457

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر