2

ناگفته ای از واقعه ۱۱ سپتامبر

  • کد خبر : 62460
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵

با گذشت دوازده سال از حوادث یازدهم سپتامبر بسیاری درباره صحبت روایت واشنگتن از این رخداد تردید دارند

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ویلیام رودریگز در زمان حوادث یازدهم سپتامبر ریاست دربانی مرکز تجارت جهانی را برعهده داشت. او در زمان حادثه صدای چندین انفجار را شنیده بود که نه از بالای ساختمان بلکه از پایین ساختمان آمده بود در حالیکه هواپیماها به بالای ساختمان برخورد کردند.

ویلیام رودریگز  رئیس نگهبانان برجهای دوقلو

او گفت در آن زمان ما در دفترمان در ساختمان بودیم که صدای انفجاری شدید را شنیدم که ما را به هوا پرتاب کرد. در نتیجه آن انفجار همه دیوارها ترک خورد. بخشی از سقف فرو ریخت. همه چیز به هم خورد و صدای جیغ و داد را می شنیدیم. اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که شاید ژنراتور داخل اتاق تاسیسات ترکیده است  که در زیرزمین ساختمان است. بعد از آن بود که هواپیما به ساختمان برخورد کرد و ما صدای انفجار آن را هم شنیدیم. بنابراین این دو حادثه کاملا متفاوت و جدای از هم اتفاق افتاد. این خود نشان می دهد که روایت رسمی از این حادثه که مقامات دولت ارائه کرده اند درست نیست. حتی خیلی در آن زمان فریاد می زدند که داخل زیرزمین ساختمان بمب منفجر شده است، انفجاری که تا طبقات بالا را نیز تحت تاثیر قرار داد. اصلا معنا ندارد آتشی که در طبقات بسیار بالایی ساختمان رخ داده است به سرعت به پایین ساختمان برسد و دوباره از قسمت زیرزمین به بالا برود.

رودریگز به عنوان یکی از قهرمانانی که زندگی بسیاری را در آن حادثه نجات داد، شناخته می شود. او گفت که او به همراه خانواده های نجات یافتگان خواستار تحقیقات جامع در این خصوص هستند. او بارها به علت فاش کردن حقایق این حادثه تهدید شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر