2

تراکتور با ظرفیت هایش یک تیم بین المللی است

  • کد خبر : 62476
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۳

ملوان در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه به برد هفته گذشته، از نظر روحی نیز در وضعیت مناسبی قرار گرفته و از هر نظر برای بازی فردا آماده است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به جمع آدمهایی پیوست که تبریزی ها دوستش خواهند  داشت . او عقیده دارد تراکتور با ظرفیت هایش یک تیم بین المللی است .

به گزارش گل محمد احمدراده گفت : دوست نداریم در مصاف با تراکتورسازی، تبریز را بدون کسب امتیاز ترک کنیم.ˈ البته کسب برتری در این بازی، برای ملوان ایده آل خواهد بود اما کسب امتیاز نیز می تواند رضایت کننده باشد.
وی اضافه کرد: ملوان در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه به برد هفته گذشته، از نظر روحی نیز در وضعیت مناسبی قرار گرفته و از هر نظر برای بازی فردا آماده است.

احمدزاده گفت: رساندن تیم به شرایط یکسان، هدف اصلی حضورم در تیم ملوان است و مجموعه در تلاش است تا تیم به روال و روند یکسانی دست یابد. البته عواملی مختلفی هستند که می توانند تیم را شرایط خوب خارج کنند و یا به حالت خوب بازگردانند و هیچ تیمی در فوتبال نمی تواند ادعا کند که روند یکسانی طی کرده و بالا و پایین نداشته است.

احمدزاده ادامه داد: از هفته یازدهم که تیم ملوان را تحویل گرفتم هیچ قولی به مدیرعامل و مالک باشگاه نداده ام و آنها نیز چنین چیزی از من نخواسته اند اما تلاش می کنم تا این تیم در مکانی از جدول که شایستگی آن را دارد قرار گیرد.ملوان این ظرفیت را دارد که در رده های بالای جدول جا گیرد و همپای تراکتورسازی، یکی از تیم های خوب شهرستانی بوده و نام این دو تداعی گر گذشته فوتبال ایران است.
احمدزاده در خصوص بازی فردا گفت: امیدوارم دو تیم در این بازی و به دور از نتیجه، به فکر ارایه یک بازی تماشاگر پسند باشند.

وی اظهار کرد: تراکتورسازی به عنوان یک تیم شهرستانی، ظرفیت های زیادی دارد به نظرم فوتبال آسیا باید حساب ویژه ای برای این تیم باز کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر