1

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران

  • کد خبر : 62682
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲

حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: منطقه ویژه تلاش بسیار زیادی برای اشتغال نیروهای بومی انجام داده و در چند سال اخیر روند رو به رشدی در اشتغال جوانان بومی داشته‌ایم. وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کارگران و کارفرمایان در این منطقه مورد توجه مسئولان قرار دارد. مدیر […]

حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: منطقه ویژه تلاش بسیار زیادی برای اشتغال نیروهای بومی انجام داده و در چند سال اخیر روند رو به رشدی در اشتغال جوانان بومی داشته‌ایم.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کارگران و کارفرمایان در این منطقه مورد توجه مسئولان قرار دارد.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه استخدام شرکت ملی گاز ایران ضمن اطلاع از ضوابط و شرایط شرکت در آزمون استخدامی تا تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه نسبت به ثبت‌نام در سامانه و اخذ کد رهگیری و اصلاحات احتمالی اقدام کنند.

وی ادامه داد: آزمون کتبی شرکت ملی گاز ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه (‌۱۷ و ۱۸ اسفند‌ماه‌) در حوزه‌های منتخب برگزار خواهد شد و فرآیند جذب داوطلبان نیز پس از موفقیت در آزمون کتبی، آزمون استعداد و ارزیابی روانشناختی، مصاحبه فنی و تخصصی، گزینش و طب صنعتی محقق می‌شود.

مدیر کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی گفت: در این آزمون اولویت ویژه‌ای برای داوطلبان بومی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های وزارت نفت در توجه به مناطق نفت‌خیز و ایجاد اشتغال برای جوانان در این مناطق با پیگیری مهندس نصوری مدیر‌عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سهمیه داوطلبان بومی متقاضی استخدام در صنعت نفت افزایش یافت.

حاجیانی اضافه کرد: بر همین اساس در آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران در سال ۹۱، سهمیه جذب نیروی انسانی برای استان‌ بوشهر در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی ۷۰‌ درصد، کارشناسی ۶۰‌ درصد و کارشناسی ارشد و بالاتر ۵۰‌ درصد اعمال خواهد شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62682

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]