0

لزوم وحدت میان مسئولین و پرهیز از اقدامات احساسی و تنش زا

  • کد خبر : 62713
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰

حسین سعیدی گفت: در شرایط فعلی ایران اسلامی، ایجاد وحدت و بصیرت میان مسئولین و پرهیز از اقدامات چالشی الزامی است.

دکتر حسین سعیدی، دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهرورزی (Mehrvarzi.ir)  با اشاره به جلسه اخیر استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی و حواشی آن اظهار داشت: ایجاد تنش میان مسئولین و رسانه ای شدن آن ها در شرایط فعلی کشور هیچ منفعتی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ندارد.

وی افزود: در شرایطی که کشور در حال جنگ اقتصادی شدید با استکبار جهانی است و همچنین در حال زمینه سازی برای حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری آتی است ، استیضاح شیخ الاسلامی به هیچ عنوان در راستای دفاع از حقوق مردم نبوده و نخواهد بود.

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی باتاکید بر لزوم  توجه به مشکلات اساسی جوانان در حوزه کار و امور اجتماعی خاطر نشان کرد: جوانان نیازمند تامین کار و رفاه اجتماعی هستند  و محروم ساختن جوانان ایران اسلامی از خدمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  قطعاً در راستای تضییع حقوق ملت است.

وی با انتقاد شدید از عملکرد نمایندگان استیضاح کننده وزیر کار ادامه داد: نمایندگان استیضاح کننده می توانستند با  برگزاری جلسات متعدد با وزیر نسبت به حل و فصل موضوعات اقدام می کردند.

حسین سعیدی با اشاره  به سوء استفاده رسانه های بیگانه از برخی حاشیه های جلسه استیضاح وزیر کار تشریح کرد: شرایط حساس کشور لزوم عملکرد آگاهانه مسئولین را در تصمیمات و بیان افکار سلیقه ای خود را می طلبد و اقدامات احساسی سیاسیون قطعاً منجر به سوء استفاده دشمنان انقلاب و تهیه خوراک خبری برای رسانه های بیگانه خواهد شد.

وی افزود: سازمان منافقین با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده پس از جلسه استیضاح وزیر کار در جلسه ای با سفیر رژیم منحوص و صهیونیستی اسرائیل اقدام به بررسی راههای جدید توطئه علیه انقلاب اسلامی پرداخت

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در پایان با اشاره به تاکیدات امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص حفظ وحدت در میان مسئولین بیان کرد: ایجاد وحدت و بصیرت میان مسئولین و پرهیز از اقدامات چالشی و تنش آفرین امری لازم و حیاتی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62713

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر