2

هر جا که اختلافات بین مسئولان وجود داشته باشد به ضرر انقلاب و نظام خواهد بود

  • کد خبر : 62738
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه انتخابات آینده را سه ضلعی دانست و گفت: ضلع اول، اصلاحات، ضلع دوم، اصولگرایان و ضلع سوم، دولتی‌ها هستند و اصلاح‌طلبان خط قرمز نظام نیستند و می‌توانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند.

عزیز غضنفری پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج توحید و امام حسین(ع) شهرستان جم اظهار داشت: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است و تبیین دستاوردهای این ایام برای نسل امروز ضروری است.

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه ادامه داد: انقلاب شکل گرفته در سال ۵۷ با ماهیت اسلامی و مذهبی بود که با تمام انقلاب‌های دیگر تفاوت داشت و انقلاب‌های بعد تأثیرپذیر از انقلاب اسلامی ایران بود.

غضنفری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران چنان دارای اهمیت بالایی بود که با وجود پیش گرفتن از انقلاب‌های دیگر جهان، هنوز هم زنده، بالنده و روی میز استکبار است.

وی تصریح کرد: سیاست جنگ‌طلبانه استکبار در خلیج فارس و خاورمیانه دو ستون بود که عربستان را به عنوان قدرت اقتصادی و ایران را به عنوان قدرت نظامی و ژاندارم منطقه قرار داده بود که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تمامی معادلات و ترسیم‌های استکبار برای اداره دنیا را به‌هم ریخت.

این مسئول افزود: هم‌اکنون خاورمیانه کانون منازعات، جنگ و خونریزی است و به قول استکبار جهانی قلب زمین است و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به انتخابات سال ۸۸ گفت: دشمنان نظام و انقلاب بعد از انتخابات سال ۸۸ برای به‌هم ریختن اوضاع کشور در آستانه انتخابات سال گذشته توطئه‌هایی را برنامه‌ریزی کردند که خوشبختانه توسط نیروهای خدوم و انقلابی سپاه پاسداران و سربازان گمنام وزارت اطلاعات خنثی شد.

غضنفری با بیان اینکه اختلاف بین مسئولان نظام در این برهه از زمان اصلاً به صلاح نظام و مصالح انقلاب نیست و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)  هم تأکید فراوانی در این موضوع دارند، عنوان کرد: هر جا که اختلافات بین مسئولان وجود داشته باشد به ضرر انقلاب و نظام خواهد بود و مسلماً مردم و جامعه اسلامی نیز متضرر خواهند شد.

وی انتخابات آینده را سه ضلعی دانست و عنوان کرد: ضلع اول، اصلاحات، ضلع دوم، اصولگرایان و ضلع سوم، دولتی‌ها هستند و اصلاح‌طلبان خط قرمز نظام نیستند و می‌توانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر