3

شاید لیاقت حضور در تیم ملی را ندارم

  • کد خبر : 63061
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶

در نیم‌فصل دوم حق انجام اشتباه نداریم هر مسابقه حکم انجام یک فینال را دارد و اگر اشتباه کنیم بعدا پشیمان خواهیم شد. به لطف خدا تلاشمان را می‌کنیم تا در ادامه مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در سه سال گذشته روند یکسانی داشتم و شاید لیاقت حضور در تیم ملی را ندارم.

خبرگزاری فارس: سیدصالحی: شاید لیاقت حضور در تیم ملی را ندارم!/خانواده‌ام خیلی ترسیده بودند

سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد شرایط تیم تراکتورسازی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بعد از دو تساوی که در لیگ به دست آوردیم در بازی گذشته موفق شدیم ملوان را شکست دهیم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد برخورد شدیدی که در بازی با ملوان با هادی تامینی داشت، گفت: در آن صحنه آمدم توپی را بزنم که پیشانی تامینی به گیج‌گاه من برخورد کرد، حدود ۴۰ ثانیه بدنم لمس شده بود و حال بسیار بدی داشتم. پزشکان اعلام کردند دیگر بازی نکنم اما به دلیل شرایط حساس تیم ترجیح دادم در میدان بمانم. خانواده‌ام بسیار ترسیده بودند اما خدا را شکر اتفاق خاصی نیفتاد.

سیدصالحی در مورد اینکه شنیده می‌شود پیشنهاد یک تیم چینی را رد کرده‌ عنوان کرد: مدیر برنامه‌‌هایم پیشنهادی از یک تیم چینی به من ارائه دادند که شرایط مالی بسیار خوبی داشت. بندی در قراردادم وجود داشت که می‌توانستم جدا شوم اما اعتقاد داشتم که نباید به خودم فکر کنم. شرایط حساسی در تراکتورسازی داریم و به عشق مردم تبریز و سردار جعفری در این تیم ماندم و رفیق نیمه‌راه نشدم. در مرامم نمک‌خوردن و نمکدان شکستن وجود ندارد. منتی بر مردم تبریز و آقای جعفری ندارم و با عشق فراوان برای این تیم به میدان می‌روم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه به زودی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود گفت: فکر می‌کنم هشتمین دوره‌ای است که در این مسابقات به میدان می‌روم این مسابقات با لیگ فرق می‌کند و بهترین تیم‌های هر کشوری به میدان می‌رود. استارت اولیه بسیار مهم است و با توجه به بازیکنان باتجربه‌ای که داریم امیدوارم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

سیدصالحی در مورد اینکه انتظار می رفت در لیست دعوت شدگان تیم ملی قرار بگیرم اظهار داشت:  در سه فصل گذشته به لطف پروردگار روند یکسانی داشتم. سالی که در استقلال بودم در نیم‌فصل دوم پس از رفع مصدومیتم در هشت، ۹ هفته هشت گل زدم. پارسال با عمادرضا بهترین مهاجمان سپاهان بودیم. هشت گل به ثمر رساندم و ۹ پاس گل دادم. امسال هم در این هفته‌ها گل‌های خوبی زدم اما حتما لیاقت ندارم که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. من در یک روند قرار دارم اما دعوت نمی‌شوم شاید لیاقت حضور در تیم ملی را ندارم امیدوارم تیم ملی همیشه موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران خونگرم تراکتورسازی تشکر می‌کنم آنها همیشه از من حمایت کردند هیچ منتی بر آنها ندارم و اگر ماندم به خاطر دلم و عشق هواداران است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]