3

تراکتورسازی در اولین بازی لیگ سیزدهم متوقف شد

  • کد خبر : 94719
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۴:۰۱

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با درخشش بازیکنان جدید در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل تراکتورسازی تبریز به برتری یک بر صفر رسید.   این دیدار از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و تراکتورسازی آغاز شد که میزبان با تنها گل سید مهدی سیدصالحی به برتری دست یافت تا در نخستین […]

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با درخشش بازیکنان جدید در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل تراکتورسازی تبریز به برتری یک بر صفر رسید.
  این دیدار از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و تراکتورسازی آغاز شد که میزبان با تنها گل سید مهدی سیدصالحی به برتری دست یافت تا در نخستین هفته سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور به ۳ امتیاز ارزشمند دست یابد.

در۱۰ دقیقه نخست بازیکنان دو تیم به ارزیابی هم پرداخته و بیشتر توپ ها در میانه میدان از دست می رفت ولی در ادامه پرسپولیسی ها با حرکات محمد نوری و قاسم دهنوی در میانه میدان عملکرد بهتری داشتند تا اینکه دردقیقه ۱۲ توپ ارسالی هادی نوروزی به دست مدافعان تراکتورسازی برخورد کرد که محسن قهرمانی با تصمیم عجیب نقطه پنالتی را نشان داد.

پشت ضربه پنالتی رضا حقیقی ایستاد که ضربه وی با واکنش زیبای حامد لک مواجه شد و توپ برگشتی را نیز حقیقی با ضربه سر به دیرک افقی دروازه کوبید تا بازی بدون گل باقی بماند.

درآغاز نیمه دوم تیم پرسپولیس فرصت مناسبی برای گلزنی به دست آورد که هادی نوروزی با خطای مرتضی اسدی مواجه شد و داور مسابقه نیز پس از اعلام خطا در پشت محوطه جریمه کاپیتان تراکتور را از زمین بازی اخراج کرد.

پس از این اخراج، مجید جلالی در ترکیب تیم خود تغییر ایجاد کرد و فرشید طالبی را به جای جواد کاظیمان به زمین فرستاد تا خلاء خط دفاعی خود را از بین ببرد.

از سوی دیگر علی دایی سرمربی پرسپولیس، پیام صادقیان و مهرداد کفشگری بازیکنان تازه وارد و جوان خود را وارد میدان کرد که این نفرات باانگیزه تغییر زیادی را در روند برای سرخپوشان ایجاد کردند.

در دقیقه ۸۰ پاس تماشایی پیام صادقیان به محوطه سیدمهدی سیدصالحی را در موقعیت گلزنی قرار داد که این مهاجم باتجربه با ضربه ای دقیق تیم پرسپولیس را به گل رساند.

یک دقیقه پس از این گل پرسپولیس فرصت دیگری برای گلزنی به دست آورد اما ضربه آرام صادقیان در دستان حامد لک جای گرفت.

تراکتورسازی نیز که در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی می کرد توانی برای جبران نتیجه نداشت تا شاگردان علی دایی نخستین دیدار فصل جدید را با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=94719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر