1

«عیدی» کارمندان با حقوق بهمن و «اضافه‌کار و پاداشها» اسفند ماه پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 63472
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از پرداخت «عیدی» کارمندان دستگاه‌های اجرایی همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد و گفت: پاداش‌ها و اضافه حقوق‌ها از اوایل اسفند پرداخت می‌شود.

نعمت‌الله ترکی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: در بودجه استان، سهم اضافه کارها، پاداش پایان سال به میزان ۷۰ درصد تخصیص یافته و در مصوبه جدید، پرداخت عید‌ی‌ها و پاداش‌ها که مبلغ تخصیص آن به ۱۰۰ درصد رسیده و همچنین کسری بودجه دستگاه‌ها برای پرداخت اضافه کارها، تامین شده است.

وی با بیان اینکه عیدی کارمندان همراه با حقوق بهمن و اضافه کار و پاداش‌های کارمندان نیز از اوایل اسفندماه پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: هیچ گونه مشکلی در پرداخت عیدی‌ها و اضافه‌ کارها از لحاظ اعتباری نداریم.

وی درباره آخرین مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور که شامگاه گذشته برگزار شد نیز گفت: تدابیر ویژه‌ای برای شب عید شهروندان و تنظیم بازار اتخاذ شده است که تعیین قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز و آجیل بخش مهمی از این مصوبات است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران تصریح کرد: ظرفیت تولید سال ۹۱ در بخش گوشت مرغ و جوجه‌ریزی ۹۰ میلیون قطعه اعلام شده که نسبت به سال گذشته هیچ گونه کمبود و کاهشی نداشته است، لذا در زمینه تولید گوشت سفید هیچ مشکلی نداریم.

ترکی با بیان اینکه حدود ۱۲۰ هزار تن تولید و ذخیره‌سازی گوشت سفید انجام شده، گفت: توزیع گوشت مرغ از هفته گذشته آغاز شده که عرضه آن از طریق تعاونی‌های دستگاه‌های اجرایی با قیمت ۴۸۰۰ تومان و با قیمت مصوب ۵۱۰۰ تومان در کف بازار در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه فروش مرغ با قیمت بیش از ۶۰۰۰ تومان گرانفروشی است، از برخورد با عاملان و متخلفان و گرانفروشان خبر داد و گفت: در حوزه گوشت قرمز نیز تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده و در حال حاضر گوشت گوساله با میانگین قیمت کیلویی ۲۵ هزار تومان در کشور توزیع می‌شود.

 

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران ادامه داد: با قیمت نرخ ارز مبادله‌ای، گوشت گوساله‌ای که از سایر کشورها وارد ایران می‌شود نیز با قیمت ۲۵ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

خروج دام زنده از تهران ممنوع شد

ترکی، افزایش بخشی از قیمت گوشت قرمز به ویژه گوشت گوسفند را ناشی از قاچاق دام زنده در تهران عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت دلار در خارج از مرز، قاچاق دام زنده به مشکل گرانی گوشت قرمز دامن زده است؛ البته عوامل دیگری نیز موثر هستند، اما مهم‌ترین عامل، قاچاق دام زنده است که مقرر شده از انتقال و هر نوع خروج دام زنده از تهران ممانعت شود.

وی گفت: میانگین واردات گوشت قرمز استان تهران از کشور استرالیا روزانه ۵۰ تن است، با توجه به اینکه نیاز روزانه حدود ۱۰۰ تن است، مقرر شده سقف واردات گوشت قرمز استان از کشور استرالیا به میزان مصرف افزایش یابد، به طوری که در هفته میانگین حدود ۶۰۰ تن واردات گوشت قرمز از استرالیا داشته باشیم.

به گفته معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران، گوشت وارد شده از استرالیا از مرغوبیت و کیفیت مناسبی برخوردار است که مقرر شده گوشت گوساله با قیمت مصوب کیلویی ۲۵ هزار تومان و گوسفند نیز ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر