1

توقف ۲ محموله بزرگ کالای قاچاق در کرمانشاه

  • کد خبر : 64317
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، صبح امروز از توقف ۲ دستگاه تریلر حامل بار قاچاق و کشف بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ جفت کفش خارجی قاچاق ، توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خبر داد .

به گزارش افق سردار “کشوری” در تشریح این خبر بیان داشت : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از پلیس مبارزه با قاچاق آگاهی ناجا ، مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای قصد انتقال ۲ محموله کالای خارجی قاچاق از طریق استانهای جنوبی کشور به تهران را دارند ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مجرب اداره مبارزه با قاچق کالا و ارز پلیس آگاهی استان کرمانشاه قرار گرفت .

وی ادامه داد : بررسیهای بعمل آمده توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا حکایت از آن داشت ، قاچاقچیان محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را به عنوان کانال و مسیر انتقال کالای خود انتخاب کرده اند ، که در این رابطه کار اطلاعاتی دقیق ماموران مسیر گذر محموله ها تعیین و اکیپ هایی از ماموران به محل اعزام شدند .

این مقام انتظامی افزود : در این راستا پس از مدتی کنترل خودروهای عبوری و کنترل و مراقبت ، خودروهای حامل بار قاچاق که ۲ دستگاه تریلر کانتینر دار بودند در حومه شهرستان کنگاور شناسایی و با دستور ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز متوقف شدند .

سردار “کشوری” در ادامه بیان داشت : با توجه به اینکه کانتینرهای مذکور دارای پلمپ بود ، طبق مقررات خودروها به گمرک کرمانشاه منتقل و در بازرسی های بعمل آمده از آنها انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل ۱۷ هزار و ۵۰۳ جفت کفش خارجی ، ۴ دستگاه دوربین مدار بسته ، ۳۰۰۰ عدد کراوات ، ۷۴۲ دست پارچ و لیوان شیشه ای و … کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه ضمن اشاره به صدور قرار های ۱ میلیارد ریالی برای ۲ راننده کامیون مذکور تصریح کرد : در این رابطه تلاش جهت دستگیری عوامل اصلی و صاحبان ۲ محموله قاچاق مذکور در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی قرار دارد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64317

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر