2

ادموند بزیک:دیگر به همه چیز شک کرده‌ام !

  • کد خبر : 65203
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸

ادموند بزیک معتقد است رفتار داوران و کمیته‌ انضباطی با پرسپولیس خوب نبوده و می‌گوید به همه چیز شک کرده است.

ادموند بزیک درباره تساوی پرسپولیس برابر آلومینیوم هرمزگان و حاشیه‌های این بازی، اظهار کرد: ما در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و چهار موقعیت مسلم گل داشتیم اما هر چه بازی رو به پایان می‌رفت، داور با سوت‌های خود روند بازی را کند می‌کرد. به همین خاطر شاید در نیمه دوم دو دقیقه هم توپ در زمین نچرخید.

وی درباره اخراج گل محمدی گفت: کمیته‌ داوران باید فیلم بازی را دوباره ببینند و خودش قضاوت کند که داور چقدر در این صحنه‌ها تاثیرگذار بود. من آنقدر از شخصیت گل محمدی شناخت دارم و همه می‌دانیم که او فردی آرامی است و اصلا فکر نمی‌کنم صدایش در آن لحظه به وسط زمین رسیده باشد. ضمن این که قابل قبول نیست که او توهین کرده باشد، اما مگر یک آدم چقدر تحمل دارد. اگر آن صحنه خطا بود، می‌توانیم بگوییم که کادر فنی پرسپولیس به اشتباه اعتراض کرده است.

بزیک ادامه داد: فقط مصدومیت حقیقی دو، سه دقیقه از وقت بازی را گرفت و شش تعویض هم انجام شد، حالا مگر می‌شود فقط سه دقیقه وقت اضافه گرفته شود؟ من نمی‌خواهم به کسی توهین کنم، اما چیزهایی می‌بینیم که فکر می‌کنیم که قصد و غرضی وجود دارد. مگر می‌شود بازیکنی که جلوتر است خطا کند. منظورم صحنه تک به تک شدن کریم انصاری فرد با دروازه‌بان حریف است.

آنالیزور پرسپولیس در ادامه گفت: از زمانی که من به پرسپولیس آمده‌ام هفت، هشت پنالتی مسلم ما را نگرفته‌اند. اگر دو، سه مورد از این پنالتی‌ها گرفته می‌شد، روحیه تیم ما خیلی فرق می‌کرد. الان محسن بنگر را محروم کرده‌اند. من محسن را از زمانی که در سپاهان با او هم بازی بودم، می شناسم. حتما الفاظی علیه او و خانواده‌اش به کار برده اند که این کار را کرده‌. حرف ما این است که کمیته‌ انضباطی باید تعادل را برقرار کند. اگر تماشاگران تیم سپاهان محروم نمی‌شوند محسن بنگر هم باید برای پرسپولیس بازی کند. البته کار محسن هم اشتباه بوده است، اما کمیته‌ انضباطی باید همه چیز را بسنجد بعد تصمیم بگیرد، نه این که یک طرفه و بعد از دو، سه روز حکم صادر کند، در حالی که این تصمیم‌ها معمولا دو، سه هفته‌ طول می‌کشد تا به سرانجام برسد.

بزیک در همین رابطه گفت: تا الان چه در زمان بازیگری و چه در زمان حضورم در کادر فنی درباره حاشیه‌ها صحبت نکرده‌ام، اما الان واقعا به همه چیز شک کرده‌ام.

خبرگزاری دانشجویان ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر