2

موراتی اینترمیلان را می‌ فروشد

  • کد خبر : 66520
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸

مالک اینترمیلان فروش این باشگاه را مد نظر قرار داده است.

به نقل از توتو اسپورت، ماسیمو موراتی در سال ۱۹۹۵ باشگاه اینترمیلان را از ارنستو پلگرینو خریداری کرد تا ادامه دهنده راه پدرش باشد.

به گزارش فارس،آنجلو موراتی، پدر ماسیمو، از سال ۱۹۵۵ تا ۱۹۶۸ و در دوران طلایی نرآتزوری، مالک این تیم بود. با این حال که موراتی اکنون اعلام کرده روزی باشگاه را به فروش خواهد رساند، از تمامی جاه طلبی‌هایش برای قهرمانی با این تیم پرده برداشته است.

«تنها چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنم، کمک سهامداران اقلیت برای ساخت ورزشگاه جدید است. پس از ساخت ورزشگاه می‌خواهم باشگاه را بفروشم. این موضوع را رد نمی‌کنم. باید اعتراف کنم به فروش باشگاه فکر کرده‌ام.»

با توجه به اینکه خانواده موراتی نزدیک به نیم قرن مالک اینترمیلان بوده‌اند، ماسیمو ۶۷ ساله از اهمیت حضور چهره‌ها و ایده‌های جدید برای به روز نگه داشتن باشگاه آگاه است.

«باید اشخاص جدید را وارد باشگاه کرد تا ایده‌های نو را با خود برای پیشرفت تیم با خود بیاورند. این موضوع موجب می‌شود تا شما همواره ارتباط نزدیکی با هواداران داشته باشید. آنها همواره شما را حمایت خواهند کرد. نمی‌خواهم بگویم که علاقه‌ام به باشگاه تمام شده است. همواره دوست دارم اینتر در تمامی جام‌ها به قهرمانی برسد. هیچ گاه از بدست آوردن قهرمانی سیر نمی‌شوم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66520

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر