1

عرضه موتورتوربو شارژبه مشتریان

  • کد خبر : 66991
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴

موتورتوربوشارژ به صورت آپشن بر روی محصولات ایران خودرو نصب خواهد شدو علاقه مندان به خودروی پرتوان می توانند از طریق آپکواین محصول را سفارش دهند.

مهندس جوادنجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروبا بیان این مطلب، گفت: آزمون های صحه گذاری این موتور به پایان رسیده و در حال انجام کالیبراسیون نهایی است. آزمون های دوام ۴۰۰ و ۵۰۰ ساعت قطعات توربوشارژ آن تا یک هفته دیگر شروع می شود.

وی افزود: آزمون های صحه گذاری موتور توربوشارژ ای. اف. ۷ در آلمان انجام شده و با توجه به تغییرات شکل ناک و پیستون، منبع تامین این قطعات عوض شد.

مهندس نجم الدین ، میزان سرمایه گذاری لازم برای به تولیدرساندن این محصول را پنج تا شش میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: موتور توربوشارژ ای اف ۷ در اختیار آپکو قرار می گیرد و به عنوان آپشن بر روی خودروها نصب می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: این نوع خودروها به صورت آزاد قیمت گذاری می شود و تا پایان امسال ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه خودرو با این موتور به مشتریان عرضه خواهد شدو مسوولیت تامین و تدارک کل قطعات مربوط به این خودروها بر عهده ایپکو و آپکو خواهد بود.

وی سرمایه گذاری مورد نیاز برای قالب های قطعات موتوری و توربوشارژ را بین پنج تا شش میلیارد تومان ذکر و لوله ها و اینترکولر را مهم ترین قطعات در پروژه دانست و گفت: امکان تامین قالب های مورد نیاز قطعات این پروژه در شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو –  جی. پی. آی. وجود دارد.

شایان ذکر است موتور توربوشارژ ای اف ۷ دارای ۱۱۰ کیلووات توان و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66991

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]