1

اعتراف سارقان به ۳۶ فقره سرقت خودرو در کرمان

  • کد خبر : 67166
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

رئیس پلیس آگاهی کرمان با اشاره به انهدام باند چهار نفره سرقت وانت نیسان طی عملیات شب گذشته گفت: اعضای این باند تا کنون به ۳۶ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

به گزارش افق وی افزود: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شگردهای پلیسی، سه سارق را شناسایی و روز گذشته طی عملیاتی غافلگیرانه، آنها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان، دو دستگاه وسیله نقلیه سرقتی و تعداد زیادی لوازم و قطعات مربوط به خودروهای وانت نیسان کشف و ضبط کردند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده در مواجه با شواهد و یافته های تحقیقاتی پلیس، به ارتکاب ۳۶ فقره سرقت وانت نیسان از سطح شهر کرمان اعتراف و تمامی مالباختگان شناسایی شدند.

“پوررضا قلی” گفت: طی بازجویی های انجام شده از سارقان، مالخر و شریک جرم آنها نیز شناسایی شد که با هماهنگی قضایی و طی عملیاتی غافلگیرانه، شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان دستگیر و یک دستگاه  پژو تحت تعقیب نیز از وی کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمان با اشاره به تحقیقات به عمل آمده از مالخر دستگیر شده، ابراز داشت: این مجرم به مشارکت در سرقت ها و خرید وسایل نقلیه مسروقه و فروش آنها به قاچاقچیان سوخت اعتراف کرده است.

وی با بایان اینکه از زمان انهدام این باند ، سرقت وانت نیسان در کرمان متوقف شد گفت: تحقیقات پلیس برای بازپس گیری خودروهای سرقتی و تحویل آن به مالباختگان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67166

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]