1

اعضای کمیسیون امنیت ملی آخر هفته به جزایر سه‌گانه می‌روند

  • کد خبر : 67370
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پنجشنبه و جمعه به جزایر سه‌گانه سفر می‌کنند.

به گزارش افق سید حسین نقوی حسینی ، با اشاره به سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به جزایر سه‌گانه گفت: این سفر صبح روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه انجام می‌شود و تا بعدازظهر روز جمعه ادامه پیدا می‌کند و تمام اعضای کمیسیون امنیت ملی برای این سفر دعوت شده‌اند.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی در راستای بررسی امنیت مناطق شمالی و جنوبی کشور جلساتی را در همین مناطق برگزار و مسائل مختلف این منطقه را بررسی می‌کند، که در همین راستا در دوره مجلس نهم و ۲ ماه پیش سفر به منطقه خزر انجام شد و مسائل این منطقه در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت اظهار داشت: سفر به جزایر سه‌گانه نیز با هدف بررسی مسائل سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی این منطقه و روابط آن با کشورهای همسایه صورت می‌گیرد و اعضا در این سفر از مناطق مختلف جزایر در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و … بازدید خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: در جلساتی که به منظور بررسی وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه خزر و خلیج فارس توسط کمیسیون امنیت ملی برگزار می‌شود، مقامات مسئول در همین ارتباط نیز به جلسه کمیسیون دعوت می‌شوند که در سفر پیش‌رو نیز برخی دیگر از مقامات مسئول  در جلسه کمیسیون حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67370

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]