1

تراکتورسازی یک پای قهرمانی است

  • کد خبر : 68037
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴

محمدحسین جعفری با بیان اینکه تراکتورسازی در دیدار برابر استقلال درخشش لازم را نداشت گفت: به نظرم بازی رفت که امیرقلعه نویی نبود حاشیه کمتری داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شامگاه جمعه و پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: بازی دچار حساسیت خاصی شده بود و احساسات حرف اول میدان شده بود. تراکتورسازی نتوانست دروازه استقلال را باز کند و در مقابل گل بی ربطی خورد. تیم ما عملکرد قابل قبولی داشت اما درخشش لازم را نداشت.

وی در مورد شعارهایی که علیه او و تیمش از سوی هواداران استقلال سرداده شد گفت: باید این مسائل از فوتبال ایران پاک شود. به نظرم بازی رفت که در تبریز برگزار شد حاشیه های کمتری داشت و کمتر به جنجال کشیده شد. شاید به این دلیل بود که امیر قلعه نویی در بازی رفت غایب بود. با این حال هنوز اتفاقی خاصی رخ نداده و تراکتورسازی یک پای قهرمانی است. ما پنج هفته دیگر پیش رو داریم و می توانیم قهرمان شویم.

محمدحسین جعفری در مورد سهمیه ای که برای تماشاگران تراکتورسازی در نظر گرفته بودند گفت: این مشکلی است که افرادی که تدبیر کرده بودند باید آن را حل می کردند. بیش از ۳۰ هزار صندلی ورزشگاه خالی بود و می توانستند طرفداران ما را به داخل ورزشگاه راه بدهند.

مهر

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر