1

«نمایندگان مجلس می گویند که امنیت فردی در ایران به شدت متزلزل شده است.[!!!]»

  • کد خبر : 6807
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷

نمایندگان مجلس: امنیت فردی در ایران به شدت متزلزل شده است!! + سند رادیو اسرائیل در ادامه دروغ پردازی های خود نسبت به مقامات جمهوری اسلامی در مورد ترور داریوش رضایی نژاد مدعی شد: «نمایندگان مجلس می گویند که امنیت فردی در ایران به شدت متزلزل شده است.[!!!]»   رادیو اسرائیل شب گذشته ۲۴ جولای […]

نمایندگان مجلس: امنیت فردی در ایران به شدت متزلزل شده است!! + سند

رادیو اسرائیل در ادامه دروغ پردازی های خود نسبت به مقامات جمهوری اسلامی در مورد ترور داریوش رضایی نژاد مدعی شد: «نمایندگان مجلس می گویند که امنیت فردی در ایران به شدت متزلزل شده است.[!!!]»

 

رادیو اسرائیل شب گذشته ۲۴ جولای (۲ مرداد)، در خبری تحت عنوان” نمایندگان مجلس می گویند که امنیت فردی در ایران به شدت متزلزل شده است” در مورد ترور داریوش رضایی نژاد مدعی شد: «نمایندگان مجلس خواستار شدند وزیر کشور و وزیر دادگستری و همچنین فرمانده نیروی انتظامی در مجلس حاضر شوند پیرامون سوء قصدها و درگیری های خونین اخیر پاسخ بگویند[!!!]»
این رسانه صهیونیستی افزود: «تناقض گویی در مورد قتل داریوش رضایی نژاد که در یکی از خیابان های مرکزی تهران ترور شد همچنان ادامه دارد، از یک سو مقامات حکومت ادعا کردند که او یکی از دانشمندان نخبه ایران در امور اتمی بوده و با دانشگاه مالک اشتر ارتباط داشته است، ولی از سوی دیگر اعلام داشتند که داریوش رضایی نژاد دانشجوی دوره فوق لیسانس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در رشته برق و الکترونیک بوده است.»
رادیو اسرائیل اضافه کرد: «یک تارنمای خبری حکومت، او را یک چهره برجسته علمی خواند و نوشت که با وزارت دفاع در ارتباط بوده ولی یک مقام دولتی دیگر اعلام داشت که رضایی نژاد با امور اتمی هیچ ارتباطی نداشته است.»
این در حالی است که ۲۰۰ نماینده مجلس با صدور بیانیه ای اقدامات تروریستی اخیر پژاک و ترور شهید رضایی نژاد را محکوم کرده و آمریکا و اسرائیل را عامل این جنایات دانستند.
ح/ ع

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ظاهرا آقایان در پشت در های بسته خانه و دفاترشان و با اطلاع رسانی رسانه مللللی ! دل خوش دارند که امنیت در این کشور برقرار است . نه برادران و خواهران یه زحمتی به خودتون بدین و یه گشتی تو کوچه های شهرتون بزنین چرا نمیخواهین قبول کنین که درجه امنیت کم شده چرا بخاطر منافع شخصیتون واقعیات رو مخفی میکنین چرا مردم را عوام الناس کالانعام میدانید همان مردمی را که به شما رای میدهد و اعتبار

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]