2

انگار نمی‌خواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد

  • کد خبر : 69380
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

تراکتورسازی نماینده ایران در آسیاست و باید برنامه‌ها جوری تنظیم شود که تیم با آمادگی کامل به مصاف رقبای خارجی خود برود.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همیشه در دقیقه ۷۰ تعویض می‌شوم و از این اتفاق تکراری خسته و ناراحت هستم.

خبرگزاری فارس: دهنوی: از تعویض تکراری دقیقه ۷۰ خسته شدم/انگار نمی‌خواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس ، در مورد اینکه در دیدار مقابل الجیش قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین لقب گرفت، گفت: در آن مسابقه در شرایطی که مریض بودم و تب و لرز داشتم به میدان رفتم، خوشحالم که بازی خوبی انجام دادم، البته هر ۱۱ بازیکن ما تلاش زیادی انجام دادند و همه خوب بودند، تنها ۷۵ دقیقه بازی کردم و با یک تعویض تکراری مثل همیشه در این دقیقه بیرون آمدم.

وی افزود: واقعاً‌ ناراحت هستم، هربار در دقیقه ۶۰ – ۷۰ به بعد تعویض می شوم و این تعویض تکراری همیشه انجام می‌شود. بد بازی کنیم یا خوب باشیم در آن دقیقه تعویض می‌شوم. من و جواد و سید صالحی سمت راست خوب کار می کردیم و فشار می آوردیم اما دوباره تعویض شدم. ۲ – ۳ نفر هستیم که از دقیقه ۶۰ به بعد استرس داریم که تعویض می شویم. البته برخی که با آقایان دوست هستند با وجود اینکه خوب یا بد باشند به طور کامل بازی می کنند.

دهنوی در مورد تساوی ۳ بر ۳ مقابل الجیش گفت: مستحق پیروزی بودیم، مالکیت توپ را داشتیم و در حملات نیز روی دروازه الجیش بسیار خطرناک ظاهر می‌شدیم همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم و در بازی الجیش مقابل الشباب دیده بودیم آنها روز ضد حملات بسیار خطرناک کار می‌کردند. اگر الجیش باهوش بود شاید می‌توانست به پیروزی برسد با اشتباه دروازه‌بان آنها و تلاش بازیکنان در نهایت توانستیم یک امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

هافبک تیم تراکتورسازی افزود: دوست دارم به تیمم بیشتر کمک کنم، متأسفانه اگر یک اشتباه انجام دهیم و پاس تو در ما را قطع کنند، سرمربی ناراحت می‌شود و بازیکن را تعویض می‌کند. من در مقابل الجیش بازی خوبی انجام می‌دادم و واقعاً از دست کادر فنی به خاطر این تعویض‌ها ناراحت هستم.

وی افزود: در مکان‌هایی که ما هجومی هستیم و خوب کار می‌کنیم همیشه تعویض‌هایی سلیقه‌ای و تکراری انجام می‌شود که از اول فصل هم همین وضعیت وجود داشته است. من و چند بازیکن که اسمی از آنها نمی‌برم از این وضعیت ناراحت هستیم. اگر خوب هم باشیم بیرون می آئیم. وقتی تیم تا دقیقه ۷۰ خوب کار می کند اما بعد از تعویض افت می کند به هیچ وجه خوب نیست. یکبار توانستیم از باخت فرار کنیم اما همیشه این اتفاق نمی شود. باید صبوری بیشتری صورت بگیرد. تیم ما در عمق خوب کار می کند و ارسال از جناحین زیاد کمکی به ما نمی کند.

دهنوی در مورد دیدار مقابل سپاهان در هفته سی‌ام لیگ برتر عنوان کرد: مقابل سپاهان به دلیل سه اخطاره بودن محروم هستم اما این بازی برای ما حیثیتی است و اگر در آن شکست بخوریم عملاً از کورس قهرمانی عقب می‌افتیم. ما با پیروزی مقابل سپاهان جای این تیم را در رتبه دوم می‌گیریم و خودمان را به استقلال نزدیک‌تر می‌کنیم. نباید گول بازی رفت که با ۴ گل به پیروزی رسیدیم را بخوریم. امیدوارم در این دیدار به موفقیت برسیم.

وی در مورد اعتراض مسئولان تراکتورسازی به انجام بازی در تاریخ ۸ فروردین مقابل داماش گیلان گفت: واقعا فدراسیون با این برنامه ریزی و لیگش خستگی بیش از حدی روی ما ایجاد کرده است. انگار نمی‌خواهند تراکتورسازی نتیجه بگیرد. واقعا خسته شدیم و در دیدار مقابل الجیش قطر هم دیدید که هرچه بازی به پایان نزدیک‌تر می‌شد بازیکنانمان دچار افت می‌شدند. تراکتورسازی نماینده ایران در آسیاست و باید برنامه‌ها جوری تنظیم شود که تیم با آمادگی کامل به مصاف رقبای خارجی خود برود. نمی‌توانیم ۸ فروردین در یک شهر بازی کنیم از آنجا به تبریز بازگردیم و سپس برای دیدار ۱۳ فروردین به عربستان سفر کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]