5

سید مهدی خاموشی ،رسما از نمایندگی محمد باقر قالیباف انصراف داد

  • کد خبر : 6963
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۲۶

پس از آنکه برخی منابع اعلام کردند، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رسما نماینده محمد باقر قالیباف در کمیته ۸ نفره اصولگرایان شده است، یک منبع مطلع در گفت و گو با “انتخاب”، از انصراف “خاموشی” خبر داد. وی اضافه کرد: برخی جریان ها در دیدار با “خاموشی”، با اشاره به “حکم چندباره رهبر […]

پس از آنکه برخی منابع اعلام کردند، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رسما نماینده محمد باقر قالیباف در کمیته ۸ نفره اصولگرایان شده است، یک منبع مطلع در گفت و گو با “انتخاب”، از انصراف “خاموشی” خبر داد.

وی اضافه کرد: برخی جریان ها در دیدار با “خاموشی”، با اشاره به “حکم چندباره رهبر انقلاب به او برای حضور در راس سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین عضویت در هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم”، شان وی را فراتر از حضور در فعالیت های انتخاباتی دانسته و خواستار انصراف وی شده اند.

این منبع مطلع اضافه کرد که خاموشی نیز به همین از ادامه حضور در کمیته اصولگرایان انصراف داده است.
قالیباف پس از کناره گیری خاموشی، مرتضی طلایی عضو شورای شهر و یار دیرین خود را به عنوان نماینده خود در کمیته انتخاباتی اصولگرایان، انتخاب کرد.

قابل ذکر است،  کمیته واحد اصولگرایان ‌ترکیبی از دو کمیته ۷ و ۸ نفره (۷+۸) است‌ که کمیته ۷ نفره متشکل از نمایندگان ‌جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌ (۴ نفر) و اعضای کمیته سه نفره شامل عسگراولادی، حداد‌عادل و ولایتی ‌است، کمیته ۸ نفره نیز شامل نمایندگانی از گروه‌های مختلف اصولگرا است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر