2

رانندگان آمریکایی بیشتر از دیگر مردم جهان از تلفن‌همراه استفاده می‌کنند

  • کد خبر : 69967
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷

آمریکایی‌ها بیش از ساکنان منطقه اروپا در هنگام رانندگی پیامک می‌فرستند و جان خود را به خطر می اندازند.

به گزارش افق نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان داد که آمریکایی‌ها بیش از ساکنان منطقه اروپا در هنگام رانندگی جان خود را به‌خطر می‌اندازند و به عبارت دقیق‌تر، این گروه از افراد بیش از اروپایی‌ها در هنگام رانندگی پیامک می‌فرستند.

بیش از دوسوم آمریکایی‌هایی که در این بررسی شرکت کردند در هنگام رانندگی پیامک می‌فرستادند. این بررسی توسط “مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها” در آمریکا انجام شد و در پایان آن کارشناسان نشان دادند که ۶۹ درصد رانندگان آمریکایی طی دوره زمانی ۳۰ روز گذشته در هنگام رانندگی از تلفن‌همراه خود استفاده کرده‌اند.

نتایج این بررسی همچنین نشان داد ۳۱ درصد رانندگان اعتراف کرده‌اند که پشت فرمان مشغول خواندن یا ارسال و دریافت پست‌الکترونیکی و پیامک بوده‌اند.

طبق نتایج این بررسی مشخص شد که رانندگان آمریکایی نسبت به رانندگان ۷ کشور اروپایی که در این نظرسنجی حضور داشتند بیشتر به هنگام رانندگی تلفن‌همراه خود را مورد استفاده قرار می‌دهند.

این بررسی نشان داد که ۶۹ درصد آمریکایی‌ها، ۵۹ درصد پرتغالی‌ها، ۴۸ درصد هلندی‌ها، ۴۶ درصد بلژیکی‌ها، ۴۱ درصد اسپانیایی‌ها، ۴۰ درصد فرانسوی‌ها، ۳۹ درصد آلمانی‌ها و ۲۱ درصد بریتانیایی‌ها هنگام رانندگی از تلفن‌همراه خود استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]