3

گزارش پاداش مصوب هیئت مدیره شرکت خودروسازی سایپا

  • کد خبر : 7005
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵

سود خالص شرکت خودروسازی سایپا در سال ۸۹ نسبت به سال ۸۸ بیش از ۲۵۸ میلیارد تومان کاهش یافته، ضمن اینکه پاداش مصوب هیئت مدیره این شرکت ۳۳۰ میلیون تومان گزارش شده است. گزارشهای آماری تهیه شده نشان می دهد که سود خالص شرکت خودروسازی سایپا در سال ۸۹ به بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان […]

سود خالص شرکت خودروسازی سایپا در سال ۸۹ نسبت به سال ۸۸ بیش از ۲۵۸ میلیارد تومان کاهش یافته، ضمن اینکه پاداش مصوب هیئت مدیره این شرکت ۳۳۰ میلیون تومان گزارش شده است.

گزارشهای آماری تهیه شده نشان می دهد که سود خالص شرکت خودروسازی سایپا در سال ۸۹ به بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان رسیده، این در حالی است که این رقم در سال ۸۸ بیش از ۶۱۸ میلیارد تومان بوده است.

در همین حال، پاداش مصوب هیئت مدیره سایپا از ۳۰۰ میلیون تومان سال ۸۸ به ۳۳۰ میلیون تومان در سال ۸۹ افزایش یافته است. در حال حاضر هیئت مدیره سایپا پنج عضو دارد.

پیش از این، ابهامات موجود بر سر واگذاری سایپا، مجلس را بر آن داشت تا کمیته تحقیق و تفحص از این موضوع تشکیل دهد.

رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ مجلس در گفتگویی با مهر گفته است: بررسی روند واگذاری سهام خودروسازی سایپا به زیرمجموعه‌های این شرکت با اعلام تصویب تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از این شرکت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، وارد فاز جدیدی شده است.

فولادگر ادامه داده است: موضوع مربوط به نقل و انتقال سهام شرکت سایپا و واگذاریها مهمترین دستور کار کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازی سایپا است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرده است: با توجه به اینکه حیطه کاری کمیته تحقیق و تفحص از سایپا موضوع واگذاریها است، آئین نامه زمان لازم برای جمع بندی این پرونده را ۶ ماه در نظر گرفته است.

رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس افزوده است: در این زمینه کمیسیونهای اصل ۴۴، کمیسیون اصل ۹۰ و مرکز پژوهشهای مجلس نیز گزارشهایی را از قبل در این زمینه آماده کرده اند.

به گفته فولادگر، رویکرد کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازی سایپا در جمع بندی نهایی خود مجموعه گزارشات کمیسیونها و مرکز پژوهشها را نیز مورد توجه قرار خواهد داد و تصمیمات نهایی کمیته از نتایج قبلی بررسی ها متاثر خواهد بود. / مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر