1

وظیفه مردم این است که با تمام جدیت وسط میدان باشند

  • کد خبر : 70906
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۰:۳۵

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: موضوع مذاکره با آمریکا از اختیارات ولی فقیه است.

حجت‌الاسلام سیدعبدالرضا هاشمی در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز‌به‌روز نیز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: حرکت در مسیر ولایت فقیه و حفظ وحدت و همدلی مهم‌ترین رمز موفقیت نظام اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی و اقتصادی همان مبارزه جدی و همه‌گانه در این دو عرصه علیه استکبار جهانی است.

هاشمی تصریح کرد: وقتی رهبر فرزانه انقلاب موضوع حماسه را در دو عرصه مهم سیاسی و اقتصادی رمز پیروزی بر استکبار جهانی می‌دانند، این یعنی اینکه هم مردم و هم مسئولان در قبال این مقوله وظیفه‌ای بسیار مهم و حیاتی برعهده دارند.

این مسئول یادآور شد: وظیفه مردم این است که با تمام جدیت وسط میدان باشند و از انقلاب و اسلام در این دو عرصه حمایت کنند و وظیفه مسئولان، تلاش، خدمت‌رسانی و ایجاد هماهنگی و وحدت میان سه قوه در صحنه‌های سیاسی و اقتصادی است.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب با نام‌گذاری امسال به عنوان سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» تمام دسیسه‌های دشمنان را رو کرده و آنها را در این میدان رفوزه کردند.

هاشمی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم با این افق روشن ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری، خط انقلاب را به سوی بیداری اسلامی در منطقه گسیل کنیم تا این حرکت‌های برخاسته از نهضت مقاومت اسلامی به نتیجه مطلوب برسد.

وی به بیان دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: موضوع مذاکره با آمریکا از اختیارات هیچ مقام مسئولی نیست که در این زمینه اظهارنظر کند، بلکه از اختیارات ولی فقیه است و ملت بصیر ایران اسلامی هم به این موضوع واقفند و همان طور که رهبر انقلاب زمان فعلی را برای مذاکره به صلاح نظام اسلامی و جهان اسلام ندانستند، بنابراین دیگران نیز نباید در این زمینه خط و نشان ترسیم کنند.

هاشمی در پایان یادآور شد: همه باید برای موفقیت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70906

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر