2

بدن مرموز این دختر!+تصاویر

  • کد خبر : 71181
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳

دختربچه سه ساله اهل ایالت “تورین”ایتالیا دچار بیماری مرموزی است که او را تبدیل به سنگ می نماید.”بیترایس ناسو” در سن ۷ ماهگی دچار این بیماری عجیب و غریب شد.سراسر بدنش مانند مجسمه ای می گردد که زنده است.

مادرش”استفانیا” در این باره می گوید”در ابتدای تولد او هیچ گونه مشکلی نداشت و من زایمان سالمی داشتم اما در سن ۷ ماهگی فرزندم متوجه شدم بدن او روزبروز سفتر می گردد.می ترسم او روزی قادر به نفس کشیدن نباشد.پزشکان از طریق اشعه ایکس متوجه بافتهای استخوانی نازک فرزندم شدند.
آنها می گویند فرزندمان دچار بیماری ژنتیکی نادر شده است که تا کنون در جایی ندیده و نشنیده اند.تلاش پزشکان تا کنون راه به جایی نبرده است.واقعا ما نمی دانیم با این بیماری مرموز فرزندمان چطوری کنار بیاییم.
مشابه بیماری او در جایی وجود ندارد که ما حداقل بفهمیم چطوری با این بیماری برخورد کنیم.بدن فرزندم روزبروز مانند چوب خشک سفت می گردد.او قادر به بازنمودن انگشت دستانش نیست.من باید مچ دستش را ماساژ دهم تا دستش را باز نماید.زندگی در خانه قبلی برایمان مشکل بود.آنرا فروختیم و اکنون به دنبال جایی مناسبتر می گردیم تا فرزندمان زندگی راحتری داشته باشد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71181

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر